Naglar
Hej!
Har börjat fundera på det här med naglar...överallt står det (och alla säger) om att händerna är i fokus, se till att ha fina naglar osv. Börjar nu nojja över hur jag ska göra. För det första har jag aldrig nagellack i vanliga fall. Mina naglar är alltid praktiskt kortklippta och helt "obehandlade". Ska vara ärlig och säga att jag knappt sköter om nagelbanden heller, de får smörj på köpet när jag smörjer in händerna . Jag har vid några tillfällen testat lösnaglar, men det går bara inte! Jag känner mig så obäkväm och klumpig! Så hur ska jag göra på bröllopsdagen? Självklart rena händer o naglar, smorda händer och klippta naglar. Men vad skulle ni göra för att göra naglar/händer lite extra fina? Bara ta vanligt nagellack i passande färg, det är ju mer än "bara" i mitt fall
. Eller låta det vara naturellt som jag tänkt hela tiden? Det finns inte utrymme i budgeten för några extravaganser, på sin höjd åtgärder/inköp för någon hundring. Såg att det finns ett paket med lack och penna för att måla på fransk manikyr (som en tuschpenna), något att prova? Åh, jag har vekligen fastnat i det där "alla andra verkar ju ha/göra si eller så" tänket.
Kom med tips!