Hjälp. Solist Stockholm
Har helt och hållet glömt bort att boka en solist till vår vigsel den 2/7 och undrar nu om ni snälla själar kan hjälpa mig med tips på bra solister i Stockholmsområdet?
Tack på förhand!
Har helt och hållet glömt bort att boka en solist till vår vigsel den 2/7 och undrar nu om ni snälla själar kan hjälpa mig med tips på bra solister i Stockholmsområdet?
Tack på förhand!
Kanske denna tråd kan vara till någon hjälp:
www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m3937452.html
Jag letar också musik till vigseln. Finns fler trådar om du letar under "musik".
Denna tjej har jag varit i kontakt med: lindamajak@hotmail.com
Hon har en duo tillsammans med en kille som spelar gitarr, men de var tyvärr inte lediga när vi ska gifta oss.
Finns även en tjej som heter Elina Tegel (kolla myspace) som jag tycker sjunger jättefint.
Karin Starck är ett annat tips. kstarck@hotmail.com
Hon kontaktade mig via en annons som jag la ut på allt-till-din-fest (också värt att prova!).
tack så jättemycket för tipsen! ska genast kolla om jag kan hitta någon som är passar och är ledig den dagen :) tusen tusen tack!!
Kolla med den här killen, han finns i Stockholm:
www.niehoff.se
Jag rekommenderar Sara Campanella!
jag har ett litet nätverk med sångare så du kan maila mig info, datum osv så vidarebefodrar jag detta till alla sångare jag känner. alla är utbildade och riktigt duktiga inom oliak stilar.