• vifyra

Vart hittar jag billiga överdrag till stolarna?

Vill sätta överdrag på stolarna, helst med en rosett runt. Vart hittar jag överdrag?

• Svar på tråden Vart hittar jag billiga överdrag till stolarna?
  • donna

jag fick mina för 10 kr st, var bor du?

• Sambe

Var ska ni gifta er? Jag sydde överdrag till mitt eget bröllop och kan hyra ut dem, fast de är förstås formsydda efter en typ av stol med just de måtten, kanske osannolikt att de skulle passa...

• Gottblåbär
    donna skrev 2011-05-10 22:20:09 följande:
    jag fick mina för 10 kr st, var bor du?
    Ohh nu blev jag med nyfiken, var hitta du de?
  • Gottblåbär
    Sambe skrev 2011-05-10 22:20:49 följande:

Var ska ni gifta er? Jag sydde överdrag till mitt eget bröllop och kan hyra ut dem, fast de är förstås formsydda efter en typ av stol med just de måtten, kanske osannolikt att de skulle passa...

Vad är de för stol du sydde dem till, är med intresserad
  • donna

hahah min kompis hade de förra året och de kostade 12 kr st men M2b fick ner de till 10 eftersom vi behövde 170 st. men hon har slutat med de och köpt in nya som kostar 18 kr st. ska se om jag hittar bild

• Gottblåbär
    donna skrev 2011-05-10 22:25:33 följande:
    hahah min kompis hade de förra året och de kostade 12 kr st men M2b fick ner de till 10 eftersom vi behövde 170 st. men hon har slutat med de och köpt in nya som kostar 18 kr st. ska se om jag hittar bild
    När ska du gifta dig? Kan ju köpa dina... annars får du gärna skicka bild om du hittar:)
  • donna

väldigt enkla men ville ej ha mer avanserat. hon hade andra för 35 kr st med

• donna

nej jag hyrde mina,  kändes

Gottblåbär skrev 2011-05-10 22:27:05 följande:
    När ska du gifta dig? Kan ju köpa dina... annars får du gärna skicka bild om du hittar:)
    haha gärna men köpte ej dom. hyrde bara. ska kolla om hon har hemsida
  • donna

TS? är det sån här rosett du är ute efter?

• donna

okej ska kolla hemsidan till dig, hon bor i malmö men kan skicka dom och du betar frakt. 

• Sambe
    Gottblåbär skrev 2011-05-10 22:23:28 följande:
    Vad är de för stol du sydde dem till, är med intresserad
    eh, vad ska jag säga. En vanlig stol hehe. Typisk 70 tals furustol om du förstår vad jag menar. Rustik furu, rak rygg, allting rakt, brun klädsel på sitsen. Vet inte om det blev klarare..
  • Humlan66

man kan ju köpa via Ebay, men det blir inte billigt om ni är många

Jag syr mina egna jag och det går fort och lätt

• kandersson174
    Humlan66 skrev 2011-05-11 21:47:54 följande:
    man kan ju köpa via Ebay, men det blir inte billigt om ni är många

Jag syr mina egna jag och det går fort och lätt
    Tycker du verkligen det? Jag sitter med stolsöverdrag nummer 95 och tycker inte längre att det går fort och lätt...
Svar på tråden Vart hittar jag billiga överdrag till stolarna?