• simple

Morgongåva...

Hejsan, jag behöver tips på morgongåva till m2b..han kommer få massage och gammaldags rakning ett par dagar innan av mig..men vill ge nått på morgonen efter med..sexiga kort är inget för mig...behöver massa tips på morgongåvor =0) 

• Svar på tråden Morgongåva...
  • Chicita

En snygg klocka
    Ett halsband / hänge / armband om han använder sånt
    Ett kreditkortsfodral / metallplånbok med gravyr 

• simple
    Chicita skrev 2011-05-10 18:53:57 följande:
    En snygg klocka
    Ett halsband / hänge / armband om han använder sånt
    Ett kreditkortsfodral / metallplånbok med gravyr 
    smycken använder han inte..inte ens sin ring..

men kreditkorts fodral kanske.. 
  • snart Peters fru

Kreditkorts fodral är jag också ute efter så om ni hittar något fint som man kan gravera på så får ni gärna dela med er!

• simple
    snart Peters fru skrev 2011-05-10 19:23:17 följande:
    Kreditkorts fodral är jag också ute efter så om ni hittar något fint som man kan gravera på så får ni gärna dela med er!
    japp de ska jag...
  • themandys

Vilka intressen har han? Kan ju till exempel köpa ett schyst kastspö om han gillar fiske, konsert/festivalbiljetter om han gillar musik, nån upplevelse från liveit.se eller upplevelsepresent.se, en liten weekendresa någonstans eller snygga whiskyglas om han gillar sånt...

Möjligheterna är oändliga, det viktiga är ju bara att du väljer något som passar honom och du tror kommer att uppskattas ;)

• simple
    themandys skrev 2011-05-10 20:13:24 följande:
    Vilka intressen har han? Kan ju till exempel köpa ett schyst kastspö om han gillar fiske, konsert/festivalbiljetter om han gillar musik, nån upplevelse från liveit.se eller upplevelsepresent.se, en liten weekendresa någonstans eller snygga whiskyglas om han gillar sånt...

Möjligheterna är oändliga, det viktiga är ju bara att du väljer något som passar honom och du tror kommer att uppskattas ;)
    ja fiske, där har du nått =0D
  • Helcore

Jag köpte 4 flasker fina viner som jag lägger i en fin låda. En som vi skall dricka på 1-årsdagen ett som är bra att spara i 5-10-15 år. De var såååå hjälpsamma på systemet. Man kan ju lägga sig i viken prisklass man vill. Jag betalade 1000 kr för mina fyra. Gillar han öl finns det även stora 1.5 l ölflaskor som går bra att lagra. Lycka till!

• Madde2011

Vi har bestämt oss för att skippa morgongåvorna, vi lägger pengarna på något speciellt tillfälle på bröllopsresan och gör något extra roligt istället, det får bli som en gemensam morgongåva, ett minne.

• simple
    Madde2011 skrev 2011-05-10 20:38:33 följande:
    Vi har bestämt oss för att skippa morgongåvorna, vi lägger pengarna på något speciellt tillfälle på bröllopsresan och gör något extra roligt istället, det får bli som en gemensam morgongåva, ett minne.
    okey, vi sa de med först men jag vill ge nått ialla fall...jag gillar ge honom saker..
Svar på tråden Morgongåva...