• Pinkgrape

Frisyrer till birdcage/flor?

Jag är jättenyfiken på vad det finns för frisyrer som passar ifall man tänkt ha flor och hårsmycke istället för tex slöja och tiara. Jag kommer inte ha riktigt birdcage med floret för ansiktet, utan mer bara på ena sidan, liknande bilden.

Tips på frisyrer som skulle kunna passa till det mottages väldigt tacksamt! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Frisyrer till birdcage/flor?
  • Silverglitter

Jag hjälper till att puffa, för jag vill också ha förslag på samma sak.

• Pinkgrape
    Silverglitter skrev 2011-05-11 13:14:47 följande:
    Jag hjälper till att puffa, för jag vill också ha förslag på samma sak.
    Haha men vad bra, då är jag inte ensam iaf :D
  • Silverglitter
    Pinkgrape skrev 2011-05-12 08:39:42 följande:
    Är det verkligen ingen som har något förslag?
    Verkar inte så. Vi får försöka tipsa varandra när vi hittar något :)
    Har du köpt ditt flor än?
  • Melóra

Okej då, okej då, jag är väl bara lite lat som inte orkat svara än Tungan ute

När jag använder birdcage veils (vilket blir hyfsat ofta med tanke på vilka krogar/uteställen jag gärna rör mig på) så brukar jag för det mesta köra uppsatt hår; känns som det gör birdcagen mer rättvisa, men det funkar absolut med utsläppt hår med. Använd en frisyr som är smickrande för ditt ansikte och som du passar i Glad
    Några bildtips:

• Melóra

Inga problem; när det blir min tur att skrida till altaret kommer jag också göra det i birdcage; har bl.a. en ljuvlig sådan i svart, min favorit, som jag alltid letar efter ursäkter att använda Glad nu ska vi se.... *rotar igenom bildmapparna*

Nu vet jag ju inte riktigt vad du har för frisyr eller längd på hår, men jag hoppas du hittar något du gillar Glad
Svar på tråden Frisyrer till birdcage/flor?