• meggan76

    Drop-in bröllop Skansen 11/6

    Hej,
    Är det flera som har bestämt sig för att gifta sig där Glad?

  • Svar på tråden Drop-in bröllop Skansen 11/6
  • GeneralElectric

    Nej, men jag läste om det och tyckte först att det lät ganska fånigt. Sedan läste jag lite mer och blev så inspirerad att jag började hetsa mina föräldrar att gå dit och förnya sina löften (det är deras bröllopsdag). Jag älskar Skansen och funderar på att gå dit med M2B och mina brudnäbbsbarn -- en vecka innan vi ska gifta oss (i en kyrka)!

  • blåklocka

    Jag ska, eller kanske ska skriva vi ska!
    Ska ni gifta er borgligt eller kyrkligt?
    Hur är era planer för dagen?
    Jättenyfiken

  • meggan76

    Vi ska gifta oss borgligt. Vi ska vara där mara med våra 2 barn (familj och vänner få vet senare att vi gifte oss).
    Jag verkligen hoppas att väder blir bra, så vi kan kan gå runt med barnen..
    Ni då? 

  • blåklocka

    Vi har en dotter som ska med, sen ska hans föräldrar och min mamma med, pappa ligger nog tyvärr fortfarande på sjukhus då. Vi kommer gifta oss borgligt, jag i vit enkel sommarklänning. Hoppas på bra väder och en heldag på Skansen. Sen blir det båten hem, och fika/middag med smörgåstårta och tårta för resten av släkten, dvs. Brorsan med familj, Sambons syster och familj ev hans bror om han inte redan dragit iväg på semester, och så ev. hans farmor och farfar och morfar. Planen är att de ska komma vid 16-tiden och fika med oss...

Svar på tråden Drop-in bröllop Skansen 11/6