• HannaL1980

    Missa inte när jag är med på TV!

    Måndagen den 9 maj så är det äntligen dags för min bästa väns bröllop att visas på TV4 i srérien "Fyra bröllop". Jag kommer nog tyvärr också att att vara med en del då jag följde henne som en svans under hela bröllopsdagen haha! Både bruden och jaghar extrem ångest nu så är jättetacksamma för snälla peppande kommentarer. Hoppas inte att man gör bort sig för mycket...

  • Svar på tråden Missa inte när jag är med på TV!
  • förlovadflicka

    Åh, vad spännande! :) Du behöver inte ha ångest, 99.9% av alla som kollar har aldrig sett dig och kommer aldrig att göra det :) 

  • HannaL1980
    förlovadflicka skrev 2011-05-08 23:17:41 följande:
    Åh, vad spännande! :) Du behöver inte ha ångest, 99.9% av alla som kollar har aldrig sett dig och kommer aldrig att göra det :) 
    Vad gullig du är, tack!
  • kandersson174

    Fast nu kommer vi ju att kolla extra mycket på dig  :)

  • thean

    Jag tyckte det verkade vara ett jättefint och jättekul bröllop! Gillade att det var "fint" i kyrkan och rolig fest på kvällen samt dukningen (trots "skrynkliga" väggtyger som någon kommenterade) =)!

  • Linn89

    Åååh jag missade det!!! Jag jobbade i butiken som sponsrade med blommorna till detta bröllopet. Får se när det kommer upp på tv4 play :(
    Vad tyckte ni om blommorna måste jag fråga då. ;)

  • Jossis81

    Mycket roligt att se! Kul att se lite kända ansikten!! Bröllopet var kanon!

  • HannaL1980
    kandersson174 skrev 2011-05-09 09:31:05 följande:
    Fast nu kommer vi ju att kolla extra mycket på dig  :)
    Jo jag vet men det gör inget, ville bara ha lite uppiggande kommentarer men mest är det såklart kul att vara med på TV. Men kan meddela att jag faktiskt inte var med alls i programmet så jag är otroligt nöjd. Jo, lite på dansgolvet men det är så mörkt så jag syns inte om man inte vet att det är jag. Vi satt ett gäng ikväll med Anki och Kjell och såg programmet ihop. Gud vad vi skrattade! De har verkligen lyckats fånga Anki att hon är härligt crazy. Det har hon för övrigt lite ångest över men det är ju sådana hon är, underbar! 
  • Hoffsennanen Tottoplex

    Tjejen som gifter sig i kort klänning i Varberg är väl oxå medlem här?! Ska bli spännande att se hennes!

  • Gottblåbär

    Jag tyckte om bröllopet jätte mycket, är väldigt nyfiken på dukningen. Funderar själv på att handla massa olika ljusstakar mm från loppisr osv. Men tyckte inte man fick någon bra bild (tillräckligt länge) för att kunnna se dukningen. Du har inte liite inside information ;) typ bilder på dukningen ;)


  • HannaL1980
    Gottblåbär skrev 2011-05-09 21:35:07 följande:
    Jag tyckte om bröllopet jätte mycket, är väldigt nyfiken på dukningen. Funderar själv på att handla massa olika ljusstakar mm från loppisr osv. Men tyckte inte man fick någon bra bild (tillräckligt länge) för att kunnna se dukningen. Du har inte liite inside information ;) typ bilder på dukningen ;)
    Klart jag har! Massa smaskiga nyheter som jag kanske avslöjar efter att alla avsnitt har sänts hehe! På dukningen har inte jag några bilder men Rebecca (brudens syster) har massor säkert. Hon driver ju företaget www.sweeties.se så hon kommer säkert att lägga upp massor av bilder på allt från bröllopet inom kort i hennes webshop. I princio allt från dukning till dekorationer och kläder (även brudgummens) är från Sweeties. Så maila gärna henne så får du säkert närbilder på dukningen!
  • Gottblåbär
    HannaL1980 skrev 2011-05-09 21:51:59 följande:
    Klart jag har! Massa smaskiga nyheter som jag kanske avslöjar efter att alla avsnitt har sänts hehe! På dukningen har inte jag några bilder men Rebecca (brudens syster) har massor säkert. Hon driver ju företaget www.sweeties.se så hon kommer säkert att lägga upp massor av bilder på allt från bröllopet inom kort i hennes webshop. I princio allt från dukning till dekorationer och kläder (även brudgummens) är från Sweeties. Så maila gärna henne så får du säkert närbilder på dukningen!

    Åh då ska jag gå in där och fråga henne. Har du ingen blogg själv?


Svar på tråden Missa inte när jag är med på TV!