• Anna Maria

    Har köpt mina brudskor idag!

    Tog en sväng in till stan och köpte skor till bröllopet idag. Hade kikat in dem lite smått tidigare på hemsidan, visste sedan tidigare vad jag ville ha, och efter att ha provat dem idag så slog jag till.

    Det blev ett par enkla men jättefina ballerinaskor i vitt läder (både utanpå och sula) från DinSko. Ovanligt bra kvalitet för det priset: 399kr! Länk till dem på DinSkos hemsida finns här. Jag har dock rätt smala fötter, och var tvungen att ha storlek 37,trots att jag annars alltid har 38 eller till och med 38.5 i vissa skor!

    Jag kommer dock att göra dem lite mer personligare med ett par sko-clips, som är ett par handgjorda rosa/beiga rosetter med två pärlband, där ena bandet består av ovala pärlor, det andra är små runda pärlor. Jättesöta! De kostade 155kr inkl. frakt och är handgjorda av Risakovska från Japan.

    Då jag är svensk och min fästman japan så kommer mina skors helhet att representera vårt mixade förhållande. :) Min skobudget låg på ca 500, och totalt blev det 554kr! Supernöjd!

    (Obs, bilden är photoshoppad då jag ännu inte fått sko-clipsen, men bilden visar hur det kommer att se ut!)



    A & S
  • Svar på tråden Har köpt mina brudskor idag!
  • Precious Love

    Härligt! Jättesöta är dom!

    Önskar att jag också kunde ha ballerinas men jag vill gärna komma min blivande lite närmare på bröllopsdagen iallafall. Han är 30 cm längre mig så jag känner mig alltid som en liten unge intill honom. :)


    Because love should be celebrated - 7 juli 2012
  • Anna Maria

    Precious Love - Tack!
    Ja då förstår jag att du hellre väljer någonting med klack. Som tur är finns det ju massa fina pumps där ute!
    Jag har väl samma problem som du fast tvärt om, jag är något längre än min fästman (dock endast någon cm) så även om jag har högklackat annars och inte tänker på längden i vanliga fall, så kanske det inte är lika bra till bröllopet. Sen så behöver man ju inte byta till dansskor senare med dessa! Skrattande


    A & S
Svar på tråden Har köpt mina brudskor idag!