• missemmz

    Lavendelfärgade skor

    Jag letar med ljus och lykta efter lavendelfärgade skor. Hittar ingenting och är nästan nära att ge upp och köpa vanliga vita. Någon som vet vart jag kan leta?

  • Svar på tråden Lavendelfärgade skor
  • Aniara4

    www.debenhams.com/shoes/women&lid=//productsuniverse/en_GB/product_online%3DY/categories%3C{productsuniverse_164101}/categories%3C{productsuniverse_164101_164141}/colour_group%3E{purple}&ps=default&sfn=Colour&sfv=purple&storeId=10001

  • themandys

    brandos.com, nelly.com, ellos och andra postorderföretag har massvis med skor, har du kollat där?

    Sen finns det faktiskt företag där man kan skapa sina egna skor. Man väljer mellan ett antal olika modeller, färger, höjd på klacken osv. Googla så hittar du säkert nåt ;) I nödfall har jag hört att man via liveit.se kan göra sina egna skor, men jag har för mig att det kostade ett par tusen.. Lycka till!


  • Aniara4
    Rebbak skrev 2011-05-06 16:48:47 följande:
    På Matildas fest kan du beställa skor i massa olika modeller och du väljer klackhöjden själv

    www.matildasfest.com/

    Finns i massa färger också. Färgkartan finns i vänstermenyn
    Beställningsstopp för tillfället. Rynkar på näsan
  • LoppanV
    :
    Jag gillar ju dessa även om de inte är lavendel.
    Vad är det för skor du är ute efter (modell) och vilken prisklass?
    Blir lite lättare att hitta nåt då :)
  • danicalifornia

    har du kollat pernillas brudbutik??? där kan du oxå välja färg själv!!!!

  • majflicka

    Vissa skomakare/skobutiker färgar ju skor så glöm inte bort det alternativet. Beror förstås på hur mycket tid du har men jag har köpt från en brittisk site, www.elegantsteps.co.uk/ och vet du vilken storlek du ska ha så kan du få dem färgade av dem på en gång

Svar på tråden Lavendelfärgade skor