Världens finaste tårtor/cupcakes
Ni som söker det där lilla extra till bröllopet, kika in på hellosugar.se
Utan tvekan det bästa jag någonin har provsmakat i tårtväg!!!!
Vi har precis beställt vår tårta och cupcakes!!!
Skulle aldrig i livet betala de summorna.......!
Inte riktigt min grej och jag håller med *helsingebrud*.... dessa priser för något som kostar väldigt lite att göra ;) och sen är inte cup cakes goda........ Muffins är godare.. ja det är skillnad!!!!
man måste smaka först. Var lika pessimistisk tills jag hade smakat...
Visst kan det vara lite dyrt, men värt varenda krona. Man gifter sig bara en gång....
Vi har oxå beställt cupcakes av söta Åsa. Och jo, de är mycket godare än muffins även om jag älskar muffins oxå.
Jag betalar gladeligen lite extra för nåt unikt, handgjort istället för en trist klassisk bröllopstårta i tre våningar typ. Men smaken är som baken. Älskar man princesstårta med mycket grädde ska man ju självklart ha det på sitt bröllop!
Vi ska ha lemon/raspberry men har inte bestämt uformningen ännu, mer än att vi vill ha en tårta på toppen som vi kan skära i. De två bilder du lagt ut tillhör mina två favoriter oxå. Blir en kombination av de två. Vårt färgtema är orange och cerise. Hur kommer er se ut och vilket datum gifter ni er TS?
tittij, vi kombinerar dessa två tårtor... Vi får en dubbeltårta högst upp och sen en massa läckra cupcakes i rosa ljuva toner.... vi tog vanilj jordgubb och blåbär.... vi kunde inte välja så vi tog bägge smakerna
Men åh om jag hade vetat om denna innan jag bokade en annan :(
Och priserna ser rätt normala ut.
jag gifter mig andra juni...wiiii,det är snart...