• Linn89

    Röda skor...

    Vart hittar jag snygga röda skor till bröllopet? Under 1000kr eller precis ovanför. Gärna i pumps stil. Röda är det jag helst vill ha men kan även tänka mig ett par svarta eller kanske ett par lite creme färgade med silver strass. Jag vill ha ett par tuffa skor som verkligen syns! Jag är inte jätte van vid att gå i hög klack men jag kommer ju ändå få gå in dem.
    Helt enkelt så vill jag ha tips på vart jag kan hitta snygga utmärkande skor. Helst på internet annars butiker runt Stenungsund, Göteborg, Uddevalla, Trollhättan eller runt om här.

  • Svar på tråden Röda skor...
  • Biscuit

    Det finns ett par jättefina röda skor på scorett med vita pirkar, ganska hög klack men helt underbara.

  • LoppanV

    Jag tycker de här är superfina och kommer definitivt synas, lite dyra kanske:

    www.asos.com/Karen-Millen/Karen-Millen-Fun-Colourful-Collection-Court-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx&cid=4172&Rf-200=1&Rf900=1565&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red

    Annars kolla alla röda skor på sidan :) :

    www.asos.com/Women/Shoes/Cat/pgecategory.aspx%3D1%40Rf900%3D1565&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=20&sort=-1

    Klassiska röda pumps, inte för höga men spetsiga:

    www.solestruck.com/bcbgirls-popiul-salsa-red-patent/index.html

    Den finns hur mycket som helst där ute i sko-världen säg till om du behöver mer förslag :D

  • Linn89
    Biscuit skrev 2011-05-06 13:53:16 följande:
    Det finns ett par jättefina röda skor på scorett med vita pirkar, ganska hög klack men helt underbara.
    Prickigt passar inte till temat..

    Loppan: De sista röda var fina, skulle haft med rund tå bara. Har du sett nåfra sådana? Tycker de med liten öppen tå ibland kan vara väldigt obekväma men de är hemskt fina
  • LoppanV
    Linn89 skrev 2011-05-06 14:51:01 följande:
    Prickigt passar inte till temat..

    Loppan: De sista röda var fina, skulle haft med rund tå bara. Har du sett nåfra sådana? Tycker de med liten öppen tå ibland kan vara väldigt obekväma men de är hemskt fina
    Här är ett par men rundad tå. Vet dock inte om de skickar till Sverige!

    www.kohls.com/kohlsStore/womens/shoes/occasion/PRD~759273/Adi+Designs+Sachi+High+Heels.jsp?prtID=pfx&src=k108283&cm_mmc=Performics-_-Affiliate-_-ShopStyle.com-_-Primary

    Jag fortsätter kika och återkommer med mer förslag :)
  • Danehl

    heppo.se/damskor/hogklackat/&sort=IsNewFrom&level1category-id=1000059&level2category-id=1000064&level3category-id=1000066&taggroup30-tag-id=295&activeTab=tabs-color

    Kan någon av dessa vara något? Jag beställde från Heppo och är hur nöjd som helst! Skorna ser ut exakt som på bilden och de kom dagen efter att jag beställde. 

    Lycka till! 

  • Linn89
    LoppanV skrev 2011-05-06 17:19:59 följande:
    Här är ett par men rundad tå. Vet dock inte om de skickar till Sverige!

    www.kohls.com/kohlsStore/womens/shoes/occasio...

    Jag fortsätter kika och återkommer med mer förslag :)
    Dom var snygga!
    Danehl skrev 2011-05-06 17:48:06 följande:
    heppo.se/damskor/hogklackat/#/?mode=filter&sort=IsNewFrom&level1category-id=10 00059&level2category-id=1000064&level3category-id= 1000066&taggroup30-tag-id=295&activeTab=tabs-color

    Kan någon av dessa vara något? Jag beställde från Heppo och är hur nöjd som helst! Skorna ser ut exakt som på bilden och de kom dagen efter att jag beställde. 

    Lycka till! 
    Såg ett par Vagabond där som man borde kunna hitta i butik som man kan få provat

    Det får gärna vara något extra på dem. Kanske klack i avvikande färg, Något mönster på sidan eller något sådant. Men helst ska det gå åt det tuffa/kaxiga håller och inte vara gulligt/pluttigt med sött strass eller så.
  • Linn89

    jag hittade massa fina skor på endless.com men de skickar ju självklart inte utanför usa...

    I kyrkan ska jag ha släp på klänningen, den påminner lite om denna: paivys.blogg.se/images/2010/724459172ad78e33_67557712.jpg fast inte med så längt släp, ryggen ser liknande ut, jag ska ha en lös rosett med band i midjan och så ska de vara spets över axelbanden och över bysten. Men sedan när jag kommer till festen så tar jag av mig kjolen med släpet, under den har jag en knälång klänning men jag vet inte riktigt vart det röda kommer in på den korta klänningen än, men det är samma liv. Så frågan är hur tuffa skor jag kan ha. Klänningen blir ju väldigt enkel och mitt hår kommer vara svart och kort, liknar lite denna frisyren 4.bp.blogspot.com/_bQ0SqifjNcg/SnfMHsN40yI/AAAAAAAAB_k/WxfGThu5cYc/s400/pompadour-hairstyle-5.jpg fast längre och tupperat hög hela vägen uppe på huvudet om ni förstår vad jag menar, även några röda och vita slingor i.

    Vad tror ni om skorna?

  • andersson1970

    Kollat annonserna här på BT? Finns röda till salu.

  • majflicka
    Linn89 skrev 2011-08-14 16:35:28 följande:
    Jag hittade tillslut drömmskorna :D
    Vad roligt! Vilka blev det? Nyfiken Glad Jag hade annars tänkt tipsa om att köpa från ngn webshop, t ex www.elegantsteps.co.uk och färga in dem via dem.
  • Lilique

    Åh vilken bra tråd! Jag letar också efter röda skor, så tur att här finns lite tips.

  • Linn89


    Här är dem, exakt rätt röd färg jag letade efter och rätt bra pris, 600kr på scorett. Supernöjd är jag. Jag skulle ju ha gått in dem dock... Gifter mig nu den 20/8 så det får bli som det blir. Kommer ha ett par lägre under vigseln då de ändå inte kommer synas och dessa sedan på festen så länge jag orkar gå i dem, sedan ska jag ha ett par svarta ballerina när fötterna inte orkar längre.
  • majflicka
    Linn89 skrev 2011-08-14 19:07:50 följande:


    Här är dem, exakt rätt röd färg jag letade efter och rätt bra pris, 600kr på scorett. Supernöjd är jag. Jag skulle ju ha gått in dem dock... Gifter mig nu den 20/8 så det får bli som det blir. Kommer ha ett par lägre under vigseln då de ändå inte kommer synas och dessa sedan på festen så länge jag orkar gå i dem, sedan ska jag ha ett par svarta ballerina när fötterna inte orkar längre.
    MKT fina!!! Älskar rosetten!
  • Linn89
    majflicka skrev 2011-08-15 12:38:04 följande:
    MKT fina!!! Älskar rosetten!
    Tack!
Svar på tråden Röda skor...