Var kan jag hitta liknande örhängen?
Hittade dessa på ebay cgi.ebay.de/Paar-lange-Perlen-Ohrringe-18-K-Gold-Diamanten-/390225805648&hash=item5adb454150
Lite dyra tyvärr... nån som vet var man kan hitta liknande?
Hittade dessa på ebay cgi.ebay.de/Paar-lange-Perlen-Ohrringe-18-K-Gold-Diamanten-/390225805648&hash=item5adb454150
Lite dyra tyvärr... nån som vet var man kan hitta liknande?
Åh, vad vackra :D Förstår att du föll för dom :)
På etsy.com kanske du kan hitta liknande?
Hittade dessa där iaf, inte riktigt så jättelika, men det kanske kan finnas hopp :P
www.etsy.com/listing/68427625/vintage-inspired-ivory-rhinestone-button&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=2&ga_facet=
www.etsy.com/listing/67324923/giorgina-art-deco-rhinestone-and-vintage&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=6&ga_facet=
www.etsy.com/listing/57201151/earrings-pearl-antiqued-silver-glass&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=19&ga_facet=
www.etsy.com/listing/71938795/vintage-pearl-and-gold-earrings&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=22&ga_facet=
www.etsy.com/listing/70390827/leila-antiqued-brass-and-swarovski-pearl&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=24&ga_facet=
www.etsy.com/listing/23035652/wire-wrapped-oxidised-silver-and&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=25&ga_facet=
www.etsy.com/listing/71575166/champagne-memories&ga_search_query=vintage&ga_search_type=handmade&ga_category=jewelry.earrings.pearl&ga_page=27&ga_facet=
Gud vad snällt av dig pinkgrape!! Jag ska nog i vart fall inte leta nånannanstans än på etsy... vad mycket snyggt de hade! Och billigare än 25000 kr :)
Svårt att ens veta vad man vill ha för smycken ju. Det är svårt när man inte ser dem på också, att veta hur det blir.
etsy.com är the shit!
Våra förlovningsringar är från en etsyhantverkare och jag har beställt material där också. Jag gillar att man beställer direkt från hantverkaren istället för en mellanhand. Det innebär ju även att man kan påverka design så.
Ja, etsy är skitbra!
Jag har beställt mitt flor, hårsmycke och brudbukett + övriga buketter därifrån :D
Kolla här vad jag hittade också www.serendipitytiaras.com/mm5/merchant.mvc?
Annars tar du bilden och gå till en guldsmed. Guldsmeden där jag bor gjorde gärna smycken utifrån vad jag ville ha. Det går ju att göra en prisförfrågan i alla fall.