• Pinkgrape

Ni som har/ska ha två ringar, där inte båda är släta..?

Jag undrar om det finns någon som har eller ska ha två ringar, där inte båda ringarna är släta, som skulle vilja visa bild på sina ringar?

Det är så att jag är lite i valet och kvalet om jag ska ha två ringar eller bara en. Jag har så otroligt svårt att bestämma mig över detta. 

Jag blir verkligen tacksam om det är någon vill visa :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 18:00
    Jag struntar dock i vilket material ringarna är i, bara de är två där den ena ringen har en eller flera stenar, alternativt mönster :)
  • Svar på tråden Ni som har/ska ha två ringar, där inte båda är släta..?
  • Gwennie

Jag har en slät 3mm titanring som förlovningsring och kommer att ha en 2mm vigselring med 7 små briljanter i samma fattning som nedan. Var egentligen sugen på något mer originellt, men då hade det nog varit snyggast att bara ha den ringen, men jag vill ju inte vara utan förlovningsringen... Känns som det här kommer att fungera i längden :) Har valt att ha väldigt smala ringar eftersom jag tycker att det kan bli lite väl klumpigt med två bredare.

• Fröken T

Skulle nästan vilja påstå att det är typ det vanligaste i Sverige idag, att ha två ringar varav den ena har en eler flera stenar. Även om det såklart finns massor av människor som har på annat sätt...

jag har/ska ha ringarna på bilden. den släta som förlovningsring (4 mm) och den med sten som vigselring (3,7 mm)

• Smuppra

Har min förlovningsring i galleriet (flätmönster) och vigselring är symbolen här bredvid. Så ringarna är väldigt olika och jag trodde aldrig det skulle bli fint. Men testade de ihop och stenarna tar fram det bästa ur flätan och tvärtom. Det blir jättevackert ihop IRL. Men har ju inte köpt vigselringen än, ska beställa den snart tror jag Bestämde mig i februari så det kommer definitivt bli så. Kan ju dock inte visa de ihop.

• Pinkgrape

Jag vet att det inte är ovanligt med två ringar vara ena med stenar, därför hoppades jag på att många skulle ha bilder att visa :) Ni har alla väldigt fina ringar, tack för att ni vill dela med er :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • EllaBella

Våra förlovningsringar är av den typ som var vanlig för ca 10 år sedan - släta, halvkupade 4mm ungefär som denna fast tunnare

Jag ville inte ha halvkupad vigselring ch var rädd att det skulle se konstigt ut med en ring med rak kant i en annan stil, i kombination med min vigselring. Den nedan från Schalins valde jag, men i en variant med fyra sidostenar och det ser faktiskt inte alls tokigt ut att vigselringen har rak kant, eftersom det är stenar längs hela fronten.

• Sarah

Jag har en solitär och en eternity med princesser...

• Sarah

Bilden kom inte med. Testar igen..

Svar på tråden Ni som har/ska ha två ringar, där inte båda är släta..?