hårförlängning
Fundera på att dagen till ära göra hårförlängning för första gången! Har rätt så tjockt hår som kommer vara axellångt till bröllopet! Någon som vet vad det kostar?
Fundera på att dagen till ära göra hårförlängning för första gången! Har rätt så tjockt hår som kommer vara axellångt till bröllopet! Någon som vet vad det kostar?
Hos den frisör jag går nu betalar jag ca 3000:- för ungefär 120 slingor (SoCap keratinvax) och inklippning. Då ingår inte kostnad för att ta ut slingorna sedan men det brukar jag göra själv. Hur mycket det kostar beror på hur många slingor man behöver, vill man ha mycket längre hår än man har nu och/eller har tjockt hår går det åt fler slingor än om man har tunnt hår osv.
Jag vet att det kostar 5000:- hos en annan frisör här i stan men då ingår schampo + balsam + speciell borste.
Jag kommer betala ca 4000 kr men jag vill ha ganska mycket längre hår än jag har nu och urtagning av håret. Mitt eget hår når knaaappt till axlarna så det behövs en del hår för att få lite längd på det.
Om du gör det hos en frisöt kostar det mellan 3000-6000kr
Däremot kan du beställa på nätet, antingen clips, som är hårspännen på ett träns för 450-700 kronor
eller köpa ett träns som en frisör kan sy in det kostar 500-1000 kronor.
Beställer själv från hårgrossiten.se där har dom de billigaste jag hittat än så längre.
Jätter fint hår också. Akta bara så du inte får hem syntet hår, det går inte att locka eller att platta det måste vara ÄKTA hår, lycka till :)
Jag tänker beställa på Tradera :)
Sedan har jag en bekant som är frisör som lovat
att sätta in det åt mig :) Kanske även styla till dagen D.
Så nu kan jag släppa hårmysteriet.
Som sagt se till att håret är äkta, gärma Remy-hår. Den bästa kvalitén! (är frisör själv)