Solitärring i titan?
Jag har en förlovningsring i titan som är otroligt nöjd med. Nu när den ska kombineras med en vigselring är jag dock mycket osäker på vad jag ska välja. Som jag förstått det så är det ingen vidare idé att kombinera t.ex. titan och vitt guld då de åldras olika och inte kommer passa ihop med tiden. Min titanring är blank så just nu (några veckor gammal) är den väldigt lik vitt guld.
Saken är den att jag hängt upp mig lite på en solitärring. Lite i stil med en klassisk, amerikansk förlovningsring i vitt guld. Letar mig blå efter en liknande i titan men det är tydligen baskat svårt att hitta. Ev. för att man inte kan innefatta stenar på samma sätt i titan(?) Någon som vet om det är så?
Fast samtidigt hittar jag ju trots allt detta:
www.titaniumrings.com/product/ring/604653/1
Verkligen det jag är ute efter men det känns inge vidare att köpa en ring jag inte sett i verkligheten. Oavsett pris liksom.
Någon som har tips om var man kan hitta ngt liknande i Sverige (Stockholm). Har varit i kontakt med de stora kedjorna som generellt har ett skralt utbud av just titan. Min förlovningsring är från zelini.se men de har inte solitärringar av den här sorten tyvärr.
Någon? :)