forceprincess skrev 2011-05-01 12:30:41 följande:
Tack för svaren.
Det är så svårt med att beställa på nätet men vad gör man när man har en tight budget?
Börjar få smått panik med tärnklänningarna, har 2 månader kvar till bröllopet men tiden bara rusar iväg....
Pinkgrape, gick de smidigt när du fick skicka tillbaka alla klänningarna? Funderar faktiskt på att beställa några olika på en och samma gång och sen bara skicka tillbaka dem jag inte vill ha...blir det en dyr affär?
Precis så var det för mig, tight budget och dåligt utbud av affärer här där vi bor.
Det var väldigt enkelt att skicka tillbaka. Om man tar det på faktura, så behöver man ju inte betala klänningarna i samband med beställningen. De skickar med allt som behövs för att skicka tillbaka. Man packar bara klänningarna tillbaka i påsen, fyller i ett papper med vilka klänningar man skickar tillbaka och varför, tejpar igen påsen och klistrar på lappen som följer med. Ja, sen lämnar man ju in det på posten eller hos ett ombud såklart :P
Det som kostar då är frakten, som är på 49kr om jag inte har helt fel.
Jag gjorde så med alla mina beställningar. Tillslut blev det för min del en Kina-klänning till tärnorna också. Jag beställde de i fredags, ca 650kr för två klänningar med gratis frakt, och de ska skickas före 9 maj, så de borde vara här innan maj är slut iaf :)