• IdaPie­rre
    Äldre 1 May 11:08
    4435 visningar
    8 svar
    8
    4435

    Någon som beställt brudgums kläder från Kina?

    Som rubriken lyder... Någon som beställt kostym lr frockcoat från Kina. Jag har beställt min klänning från Landybridal och nu funderar vi på att beställa min M2B´s kläder från Kina oxå. Men vill höra först om någon som gjort det och vad ni tyckte. och vart ifrån ni beställde. Har kollat lite på landy men ja tycker inte det är så bra bilder så funderar på om man skulle kolla på någon annan sida.
    Passa kläderna?
    Va färgerna rätt?
    Lång leveranstid?

    ja berätta gärna både positivt och negativt :)

  • Svar på tråden Någon som beställt brudgums kläder från Kina?
  • Humlan­66
    Äldre 1 May 11:17
    #1

    Jag undra precis samma sak  så jag puffar gärna på tråden lite.Är i begrepp nu att beställa från Milanoo


  • förlov­adflic­ka
    Äldre 1 May 19:44
    #2

    Min m2b har bestämt sig för att beställa från suitopia. Vi har inte hört ett enda negativt omdöme om dem+att det är ett svenskt företag :) 

  • ninen
    Äldre 1 May 19:51
    #3

    Min m2b beställde en figursydd kostym från DHgate, tog 3 veckor, jättefin! Så vi har haft bra erfarenhet av det. Lycka till!

  • Humlan­66
    Äldre 1 May 19:55
    #4

     M2b beställde denna idag från Milanoo. Allt som mannen bär ( utom blomman) ingår



  • förlov­adflic­ka
    Äldre 1 May 20:00
    #5
    Humlan66 skrev 2011-05-01 19:55:22 följande:
     M2b beställde denna idag från Milanoo. Allt som mannen bär ( utom blomman) ingår


    Hur mycket gick det på? :) 
  • IdaPie­rre
    Äldre 1 May 20:26
    #6
    Humlan66 skrev 2011-05-01 19:55:22 följande:
     M2b beställde denna idag från Milanoo. Allt som mannen bär ( utom blomman) ingår


    Åh den va ju jätte snygg :9 ska kolla på den sidan. Vad kostade den??
  • Chocla­dmonst­ret
    Äldre 4 May 08:12
    #7

    Kan varmt rekka www.suitopia.se, verkligen smidigt, framförallt bra kundtjänst om man hade frågor.

     

  • Humlan­66
    Äldre 4 May 11:01
    #8

    Mannens kläder gick på under 800 kr - det kan man inte klaga på. Ett tips är att lägga på nån cm i stl, för blir det för stort kan man sy in, men för litet finns inte mkt att göra. Bättre att vara på den säkra sidan


Svar på tråden Någon som beställt brudgums kläder från Kina?