Alltså, hon driver mig till vansinne!!!
Min svärmor kan driva mig till vansinne! Verkligen!
Jag blev så förbannad igår!
Så här är läget:
För ett vecka sedan krockade min sambo med vår bil, den blev totalförstörd och måste till skroten.
Som tur var klarade sig sambon utan några men alls, och bilen var helförsäkrad.
Nu är fallet så här, att svärmor ringde mig igår TVÅ gånger och sa så här:
- Du, kommer du ihåg när ni köpte bilen?
- Jaa?
- Och du verkligen var helt emot att helförsäkra den
- mhmmm
Vilken TUR att du inte fick din vilja igenom!
( ja visst var jag emot det DÅ eftersom bilen var en 15 år gammal bil som hade gått långt och inte var riktigt hel heller, dessutom hade jag inte råd att betala en helförsäkring då för jag gick i skolan. Vi hade det redan svårt med räkningar som det var utan att behöva betala 500 kr extra i månaden. Men vi gjorde det ändå till slut och vi fick kämpa rejält med varenda slant för att det skulle gå ihop.
OCH VISST är jag GLAD att vi nu har helförsäkring så vi får ut varenda krona - det är jag VILLIG att erkänna för svärmor!
MEN DROPPEN VAR NÄR HON RINGER EN JÄVLA TIMME SENARE OCH SÄGER EXAKT SAMMA SAK IGEN!
Varför?
Jag blir galen på haggan.. är hon dement eller?
Hon lät jävligt elak på rösten, och varför? Vad är det för fel på henne? Blir TOKIG!
ja, jag erkänner att jag inte ville helförsäkra en skrotbil till att börja med, men nu gjorde vi faktiskt det ändå, och jag satte mig inte emot!
Varför ska hon älta det? Allt är ju bra? Eller hur?
Blir så jävla förbannad. Man ringer fan inte två gånger på en timme och låter skadeglad.
Orka med den jävla kärringen. Behöver verkligen skriva av mig, detta är en liten del av en rad elakheter som hon gjort mot oss.