• llotta29

    Bara 1 dag kvar nu

    God morgon världen, jag vakande klockan 5 och kunde inte sova om, så jag gick och gjorde mej lite kaffe i väntan på resten av familjen. Idag är det fredag och bara 1 dag kvar till vår stora dag, nu börjar jag att bli nervös faktiskt, tidigare har jag bara irrat runt för att ordna med alla sakerna, idag ska ringen, klänningen och blommorna hämtas, sedan bär det av till lokalen för pyntning, hoppas att man kan slappna av mer i morrn dock. Usch och fy för nervosistet.

  • Svar på tråden Bara 1 dag kvar nu
  • MrsT2011

    Jösses, jag får myror i brallorna bara av att läsa ditt inlägg!! Jättestort LYCKA TILL imorgon, om fem veckor är det vår tur!! Skrattande

    Du laddar inte med prinsbröllop idag då förresten?? Flört

  • BlivandeFru2011

    Grattis! Njut nu av dagen i morgon.

    Nu är det bara lite drygt tre månader kvar för oss och än så länge är jag inte så nervös (tack och lov)

  • Gwennie

    Så spännande! Ja, nervös kan jag förstå att du är - det är mycket som ska klaffa och man vet aldrig riktigt hur man själv kommer att reagera på uppståndelsen och stämningen. Men är det inte en ganska härlig nervositet ändå? Jag ser fram emot de där fjärilarna i magen!

  • M Berg

    grattis och lycka till i morgon!!!!!!! önskar min dag var här å men jag får vänta tills den 30:e juli

  • Evasommar

    Grattis och Lycka till på Er stora dag!! om 22 dagar är det vår tur:)

Svar på tråden Bara 1 dag kvar nu