• cajsalouise

    Vart åka på bröllopsresa i november!?

    Vi har kollat många alternativ på vart man kan tänkas åka för att få båda sol/bad samt lite att åka runt och titta på men kan helt enkelt inte bestämma oss! Vi är inne på västindien och Antigua + St.Lucia, någon som varit där?

  • Svar på tråden Vart åka på bröllopsresa i november!?
  • Oberon

    Jag lägger min röst på Mauritius, suveräna erbjudanden för honeymooners, jättebra klimat och så där alldeles underbart romantiskt.

    Skicka ett meddelande om du vill ha mer info då jag varit runt hela ön.

  • fabbis63

    Hej! Vi ska också gifta oss i november och åka på någon solig resa....har en pojke på 4 år så det bör vara barnvänligt också...kom gärna med lite tips till mig Glad

  • Oberon

    Fabbis, Mauritius vidstår, de är underbara med barn :D

  • AmeMarc

    På smekmånad ska vi åka till Sydafrika och bila runt för att sedan flyga över till Mauritius 3 v  nu i november!!!
    Längtar!

  • Dille
    Oberon skrev 2011-05-17 14:58:47 följande:
    Fabbis, Mauritius vidstår, de är underbara med barn :D

    Någon annat ställe närliggande som man kan åka till i samma sväng?
    Vi vill gärna köra två destinationer på vår smekmånad?

  • snartfru

    Jag skulle rekommendera Dominica. Det är oslagbart vackert, blandning mellan regnskog och fantastiska stränder. Lite mer avskiljt utan 100 000 turister och dessutom kostar det bara ca 5000:-/7 nätter att bo riktigt fint där.

  • Oberon

    Det går att kombinera med de mindre öarna, reunion eller Rodrigues på ett smidigt sätt.

    Annars är det Sydafrika som gäller skulle jag säga. Dubai eventuellt.

  • MiaAnd

    Kap Verde kanske kan vara ett alternativ också? Fritidsresor har resor dit. 

Svar på tråden Vart åka på bröllopsresa i november!?