• fi1981

Sångare/sångerska till vigseln

Någon som vet var jag kan få tag på en duktig sångare/sångerska till vigseln i kyrkan?
    Vi bor i Kävlinge ( Skåne ) och vi har ett budget bröllop så det får inte kosta förmycket. hade velat överraska min  blivande man med detta =)

Mvh Fi

• Svar på tråden Sångare/sångerska till vigseln
  • Gwennie
    fi1981 skrev 2011-04-28 16:10:16 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag på en duktig sångare/sångerska till vigseln i kyrkan?
    Vi bor i Kävlinge ( Skåne ) och vi har ett budget bröllop så det får inte kosta förmycket. hade velat överraska min  blivande man med detta =)

Mvh Fi
    Nu vet jag ju inte alls hur mycket (lite ;) du kan betala eller vilken stil du är ute efter, men om du vill ha något väldigt speciellt att överraska med, har jag gamla vänner i en sånggrupp i Lundaområdet som heter Vittra. De är jätteduktiga på att sjunga stämningsfulla a cappellasånger och kan även kompa på piano och fiol om det är intressant.

www.vittra.info.se kan du lyssna på lite inspelade låtar. Mycket vackert till en vigsel. Där finns också kontaktuppgifter.

Vet inte vad de vill ha betalt för hela gruppen, men de är mycket duktiga sångerskor allihop, så om hela gruppen blir för dyrt, kanske du kan hyra in bara en av dem.
Svar på tråden Sångare/sångerska till vigseln