• Zelmah

Servetter, Hjälp! Duni Limited Edition "Tea for two", slutsålda? (Göteborg)

Hjälp! Jag hittade så fina servetter på Coop Forum på Backaplan i Göteborg. Det var en limiterad upplaga från Duni där Karin Nyhuis hade designat motiven som andades lite retro-vintagekänsla. Jag föll för en särskild modell där det var vit o beige bakgrund, en korallfärgad gerbera och en turkos/aquafärgad blomma och en grå. I bakgrunden fanns också en herre med hatt och kostym och en kvinna med sekelskiftesklänning m hög hals.

Dum som jag var passade jag inte på att köpa servetterna med en gång! Och nu när jag var och handlade fanns ddet bara ett paket kvar med det motivet jag hade spanat in... Jag köpte sista paketet i hopp om att hitta dem i nån annan affär Är det nån som har sett dessa i en affär i Göteborg??? Alla tips mottages! Har inte riktigt tid att åka runt till varenda varuhus i stan....

Så här ser servetten ut!

• Svar på tråden Servetter, Hjälp! Duni Limited Edition "Tea for two", slutsålda? (Göteborg)
  • Zelmah

buhu... har vart på två olika Hemköp inne i stan idag o kollat men ingen hade kollektionen över huvudtaget...  Får väl fortfarande leta.. tar dock sån tid att kamma igenom stans alla matvaruhus... :(((

ingen som råkat se dessa på nån ICA Maxi eller Coop nånstans i Götet??

• Zelmah

ingen som har sett dessa servetter nånstans?

• Amejuli

Hej.

Jag gick in på dunis hemsida och kollade återförsäljare. Fick upp 7 st i Göteborg och har kopierat listan nedan. Kanske kan du ringa till alla dem och förklara din situation så kan de kanske kolla om de finns kvar och lägga undan dem åt dig? Hoppas det löser sig för dig!

ICA Supermarket Brunnsbo Brunnsbotorget 3 GÖTEBORG 031 506 580
    Hemköp Nordstan Box 11484 404 30 Göteborg Tel 031-63 66 30 Mindre urval ur Dunis sortiment.
    Hemköp Selma Lagerlöfs Torg Selma Lagerlöfs Torg 422 48 HISINGS BACKA Tel 031-52 06 50 Mindre urval ur Dunis sortiment.
    Hemköp Kortedala Kortedala Torg 9 415 10 GÖTEBORG Tel 031-43 06 70 Mindre urval ur Dunis sortiment.
    Hemköp Torslanda Torslanda Torg 423 32 Torslanda Tel 031-56 76 40 Mindre urval ur Dunis sortiment.
    Hemköp Stigbergstorget Stigbergstorget 6 414 63 GÖTEBORG Tel 031-704 51 00 Mindre urval ur Dunis sortiment.
    Hemköp Hvitfeldtsplatsen Hvitfeldtsplatsen 411 20 GÖTEBORG Tel 031-60 84 00 Mindre urval ur Dunis sortiment.
  • FruFiddeli

Har du fått tag i servetterna? Jag såg att de hade dem på city gross i Malmö idag, inte rätt stad eller så men de har kanske dem på något city gross i gtb tänkte jag (Om det finns i gtb, det vet jag inte ens).

• Zelmah

Har inte fått tag på servetterna tyvärr. Har iofs inte haft tid att springa runt och leta heller för jag sitter just nu dygnets alla timmar o slutspurtar på min c-uppsats som ska in på torsdag.

Nä jag tror inte CityGross finns i Götet faktiskt... typiskt.... Nä, jag kollade på deras hemsida nu och närmsta butik är i Ytterby och så bridezillig är jag faktiskt inte att jag åker land och rike för ett par servetter haha! Då får det va, om jag nu inte hittar dem i nån butik här..

Men tack för tipset i alla fall! :)

Svar på tråden Servetter, Hjälp! Duni Limited Edition "Tea for two", slutsålda? (Göteborg)