• jenniejummie

    Jag gillar inte blommor....vad göra?

    Jag är inget stort fan av blommor, tycker att det är ett väldigt slöseri m pengar och dom luktar konstigt.  vi har aldrig färska blommor hemma, likaså köper vi aldrig blommor till ngn annan. Gillar dom helt enkelt inte, jag vet att jag är knäpp, men nu är det så här!

    Problemet är alltså hur jag ska göra med buketten?! Ska jag helt enkelt skita i brudbukett  och gå tomhänt, men det känns ju oxå lite knas.

    Har ni ngr förslag/alternativ.
    vårt bröllop är i november.

  • Svar på tråden Jag gillar inte blommor....vad göra?
  • Pinkgrape

    Det finns ju såååå många fina buketter, UTAN blommor som man kan ha :D

    Jag kommer ha en bukett med fjädrar.



    Men det finns ju fler andra alternativ också, här är några förslag :)




















    Bara fantasin sätter gränserna ;D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • jenniejummie

    Men gud vilka häftiga buketter, tack så hemskt mycket för den inspirationen, det var till stooor hjälp.

    Tack!Solig

  • Pinkgrape
    jenniejummie skrev 2011-04-26 23:27:15 följande:
    Men gud vilka häftiga buketter, tack så hemskt mycket för den inspirationen, det var till stooor hjälp.

    Tack!Solig
    Så lite så :) Jag har själv våndats så enormt över det med brudbukett, så det är bara roligt om man kan hjälpa till lite :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Smuppra

    Silkblommor? Fick idag hem mitt paket med blommor och är supernöjd. (Se galleri) Tärnbukett, brudbukett, corsage x2, rosdoftextrakt inkl tull, moms och frakt- under 800 kr. Behöver inte vattnas, är inte tunga att bära, är inte dyra, behöver inte hämtas/ha koll på avlämning hos/av florist... Det avr iaf lösningen på vårt blomproblem

Svar på tråden Jag gillar inte blommor....vad göra?