• Angela­OchDav­e
    Äldre 25 Apr 09:49
    2523 visningar
    11 svar
    11
    2523

    snälla hjälp!! brudgums kläder!!

    Jag bara måste få hjälp av er som har fått tag i billiga kostymer/tuxedos/jacketts/frack eller vad ni än använt till brudgummen och hans marsalker. Vi kommer ha 4 brudtärnor/marsalker var. Brudtärnorna kan jag hitta billiga klänningar till....men brudgummen och hans marsalker??? JAG BLIR GALEN!! snälla hjälp mig innan jag går in i väggen! Tipsa mig och sidor på nätet och hur jag kan gå till väga!! SNÄLLA!! jag skulle vara er evigt tacksam! Vi vill komma undan så billigt som möjligt. STORT TACK i förhand!! Mvh- blivade brud som snart blir galen!! :)

  • Svar på tråden snälla hjälp!! brudgums kläder!!
  • wiii
    Äldre 25 Apr 09:55
    #1

    Hyra eller köpa?

  • forcep­rinces­s
    Äldre 25 Apr 10:14
    #2

    Hej!
    Nu vet jag ju inte vart du bor men kolla in denna sidan....www.chardas.com/
    Bor du inte allt långt ifrån kanske du kan hitta de du berhöver där.

    Lycka till! :)

  • Angela­OchDav­e
    Äldre 25 Apr 10:57
    #3

    det spelar ingen roll med att hyra el. Köpa. Bara det är billigt :) jag bor på Gotland och det finns typ 1 butik här!!!! Tack för era svar!! MER SVAR VÄLKOMMNA :):)

  • wiii
    Äldre 25 Apr 10:58
    #4

    har förstått att en del beställer härifrån :)
    www.suitopia.se/sv/

  • blutti­s
    Äldre 25 Apr 11:10
    #5
    AngelaOchDave skrev 2011-04-25 10:57:05 följande:
    det spelar ingen roll med att hyra el. Köpa. Bara det är billigt :) jag bor på Gotland och det finns typ 1 butik här!!!! Tack för era svar!! MER SVAR VÄLKOMMNA :):)
    Här är en till på Gotland som behöver tips!! Glad 
  • Angela­OchDav­e
    Äldre 25 Apr 11:40
    #6

    Är det någon sombeställt kostymer etc. Från Kina??? I såfall vilken sida var det??? Är det att TEKO endera??

  • Angela­OchDav­e
    Äldre 25 Apr 11:42
    #7

    Oj, det skulle stå rekomendera inte TEKO endera! Min telefon som skriver vad han vill ibland!!

  • c4trin
    Äldre 25 Apr 12:31
    #8

    Annars har ju Dressman kampanjer på kostymer o så nu när de börjar närma sig studenten


  • FelizL­ane
    Äldre 25 Apr 12:55
    #9

    har dom inte egna vanliga kostymer så kan ni köpa slips eller fluga till i färgtemat..?

  • Millem­oj
    Äldre 25 Apr 15:46
    #10
    c4trin skrev 2011-04-25 12:31:37 följande:
    Annars har ju Dressman kampanjer på kostymer o så nu när de börjar närma sig studenten
    Detta hade jag gjort! Billigt och bra, ni behöver inte vänta på att ett Kinaföretag syr upp och de kan prova på plats. Massor av billiga kostymer nu inför studenten...
  • Angela­OchDav­e
    Äldre 25 Apr 16:42
    #11

    Jag ska kolla upp dressman. Annars kanske vi kan hyra från irland eftersom han kommer därifrån och alla hans brudgummar kommer därifrån med! Man kan hyra en 'complete' för bara runt 700:- superbra! Annars blir det dressman! Tack för alla svar! Känner mig lite lugnare nu :)

Svar på tråden snälla hjälp!! brudgums kläder!!