• Milla 1979

Yes jag har hittat den!

Förberedde mig på att leta länge efter MIN ring, har kollat mycket på nätet men inte hittat någon jag vill ha. Hängde upp mig på att jag ville att vigselringen skulle passa förlovningsringen, som är köpt -99.
    Var inne i Gbg/Nordstan kollade i några guldaffärer, men hittade inget som kändes rätt. Men när jag fick hjälp på Albrekts gick det upp ett ljus! Den här ringen passar inte ihop med min förlovningsring, men den är så pass bred att jag inte behöver båda ringarna! Desssutom ser det nästan ut som två ringar. Att det var kampanj med 30% gjorde saken ännu roligare! Längtar efter att få den på fingret i augusti!

Ville bara dela med mig av min glädje!

http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0320622&step=1&&productType=1&priceRange=5000-1000000&attributeType_4=&articlesPerStep=48&attributeType_2=446&attributeType_1=437&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

• Svar på tråden Yes jag har hittat den!
  • nikkihag

Verkligen en jättefin ring, grattis! 

• Runi

Den är ju så snygg! Har själv bestämt mig för den bara att jag vill att den ska matcha min förlovningsring lite bättre i höjden och så. Så star of diamonds gör den åt mig för samma pris så att jag får den precis så som jag vill ha den. 
    Ska du ha den i rött eller vitt guld?

• Jag han

åh, vad avis jag blir över att du hittat din ring!
    Jag har haft sån beslutsångest.. tror jag har bestämt mig nu.. haha
    Din ring var verkligen jättefin!! Så grattis!

• Humlan66

Den finns på indonordic med fast till ett längre pris- sen om det är samma storlek på stenarna kan jag inte svara på. Har vatr och gluttat på den jag med *S*

• Runi
    Humlan66 skrev 2011-04-22 19:23:28 följande:
    Den finns på indonordic med fast till ett längre pris- sen om det är samma storlek på stenarna kan jag inte svara på. Har vatr och gluttat på den jag med *S*
    Den på Indonordic är i mina ögon inte lika snygg. Den har en "glipa mellan ringarna" runt hela så att det verkligen syns att det är två ringar som de har lödat ihop. Har också kollat på den. De har en till som ser ut som den här också men där är stenarna extremt fjuttiga jämfört med den på Albrekts. 
  • KaLa

Verkligen jättefin! Bra köp! :)

• lilaorkide

Jag ska oxå ha den ringen. Såg den på deras sida o fastnade direkt för den. Albrekts finns inte i den staden jag bor i så jag åkte ca 8 mil för  köpa den. när jag såg den var den ännu finare i verkligheten.:) sen så var det 30% det visste jag inte. det började just den dagen jag åkte dit:) blev ännu gladare då. vi är inte förlovade. gifter oss direkt.:) så jag ska oxå bara ha 1 ring. fast de ser ut som 2. perfekt:)

• Milla 1979

Tack alla, för era kommentarer. Jag är supernöjd! Känns som jag svävar på små moln nu. Lite tråkigt bara eftersom jag jobbar hela kvällen idag. Väntar bara på att någon ska fråga vad jag flinar åt hela tiden Hade ju hellre varit hemma och haft det mysigt.

• Gottblåbär

Åhh exakt så ser min ring också ut fast ska ha i vitguld och den kommer från indo nordic:)

• prinsessanogrodan

Min kompis har den där ringen Den är jättefin! Sen saknade hon känslan av att ha två ringar efter ett tag så de köpte en till, en i vitt guld med diamanter: www.albrektsguld.se/page.jsp&articleNo=0357640&step=2&&productType=1&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=446&attributeType_1=445&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

• Milla 1979
    prinsessanogrodan skrev 2011-04-23 18:22:46 följande:
    Min kompis har den där ringen Den är jättefin! Sen saknade hon känslan av att ha två ringar efter ett tag så de köpte en till, en i vitt guld med diamanter: www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&article...
    Bra tips, tack! Jag hoppas att jag inte ska sakna känslan, men man vet ju aldrig.
Svar på tråden Yes jag har hittat den!