• Oll Moddy

    Hjälp mig!

    Okej, nu är det så att jag hittade mina skor i en butik här i Göteborg, Rainbow Dolly heter de. Tyvärr fanns de inte i min storlek i butiken så jag beställde dem från dansshoppen i Örebro istället. Nu är de slut där också och de kan inte garantera att de får hem dem till den 28 maj eller någon vecka innan då bröllopet äger rum.

    Finns det någon som hänger här på BT som vet vart man kan få tag i dessa skor någon annan stans i Sverige? De Brittiska sidorna som har skorna säljer nämligen inte till Sverige och nu börjar det bli lite sent att beställa utomlands ifrån..

    Så SNÄLLA, jag har tittat på hundratals skor men hittar inga andra jag vill ha - vill ni hjälpa mig att antingen hitta en affär i Sverige som säljer dessa Rainbow dolly eller tipsa om andra liknande skor?!

    Tack!



     
  • Svar på tråden Hjälp mig!
  • ogiftig

    Bröllopskällarn på hornsgatan i sthlm? De hade något liknande iaf,,,

  • cityalven

    Hej! hör av dig till dansbutiken på gamla brogatan i stockholm och det ska ligga en dansaffär på hornsgatan också, de kanske kan hjälpa dig?

    Hoppas det löser sig!

  • Glamourama

    Såg ett par liknande på rainbowshemsida, de gör skor och väskor. Säljer på nätet.
    Lycka till!

  • Oll Moddy

    Tack för era svar - de kom som tur var i fredags och ska nu provas några timmar varje dag

     

Svar på tråden Hjälp mig!