• bluttis

Hjälp med val av ring!

Har problem med att välja vigselring! Dom här 3 funderar jag på just nu...

Ring 1 (Tropic Tonga). Men med rött guld i så fall. Och så får jag nog skippa att ha min förlovningsring då den inte passar ihop med den här.

Ring 2 (Virvla)

Ring 3 (Doris)

Ringen här nedanför är den jag har som förlovningsring. Ibland funderar jag på om jag ska "skrota" den helt och bara ha vigselringen... Tycker den är lite svårmatchad, förutom till "Doris" som jag tycker den funkar bra till! När jag valde förlovningsringen var tanken att ha Doris som vigselring, men nu vet jag inte alls längre! Tar gärna emot tips på andra ringar om ni vet något som skulle passa till min förlovningsring! 

Har problem med att välja vigselring! Just nu funderar jag på dessa två...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-20 15:08
    Oj, bortse från den lilla raden med text längst ner:) Missade att radera det!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp med val av ring!
  • Chicita

Jätteläcker förlovningsring.

Och av dom tre vigselringarna så gillade jag den sista bäst. Så kör på det.
    Den första tanken man har är oftast den bästa Solig

• Humlan66

Virvia har jag precis frågat om kostnadförslag på att göra med Cz stenar istället för diamanter
    Urtjusig ring

• bluttis

Chicita, kul att du gillar min förlovningsring!:) Det kändes så rätt med både förlovningsring och den tänka vigselringen (doris) när jag valde, men nu har det helt tagit vändning och det jag EGENTLIGEN skulle vilja ha är en läcker enstensring... Gjorde misstaget och tittade på Hand of Sweden ringarna och är helt såld på dom nu. Men dom kostar mer än vad våran budget ens är i närheten av! Måste försöka släppa dom där hand-ringarna nu: P

Humlan66, Ja jättefin! Men funkar den till min förlovningsring tycker du, eller ska jag bara ha Virvla-ringen om jag bestämmer mig för den?

• Moemoe

Gillade Doris bäst, gillar den stilen på ringar.Glad Virvla var också fin, men den första tycker jag inte var lika fin som de andra två.

• evelinas

Skulle nog skrota förlovningsringen (gör något annat av den?) och välja nr. 1 eller 2...kanske beställa nr 2 av en guldsmed och gör den kantig som förlovningsringen för att få dem att passa ihop.

Änglamamma till Hedvig 110322 ♥
  • 11juni2011

Om du vill behålla din förlovningsring så tycker jag du skall köra med nummer 3. Dom två blir fina tillsammans!

Fast jag tycker personligen att 2:an är snyggast (kanske för att min är typ likadan hehe) men den passar inte så bra tillsammans med förlovningsringen!
    Du skulle ju kunna ta nummer 2 och använda din förlovningsring på ett annat finger annars!

• nikkihag

Din förlovningsring tycker jag inte du ska skrota den är ju jättefin och till den så passar Doris (3) klockrent :)
    Nummer 2 tycker jag dessutom är för smal. 
    Nummer 1 kommer lätt att fastna i överallt. 

• Diamanten90

Nr. 3 tycker jag är finast:) Men alla har olika smak. Jag har en liknande men med 5 hjärtformade diamanter på:) Den första tror jag skulle fastna överallt.

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Anna Maria

Jag tycker som många andra, förlovningsringen är SUPERSNYGG och blir perfekt med ring nr. 3.
    Synd att skrota en sån läcker ring!

A & S
  • Pinkgrape

Min röst faller på tredje ringen, Doris :D

Jag tycker att den var jättefin och skulle passa riktigt bra ihop med din förlovningsring :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • mittid

Håller med om att din förlovningsring är jättefin och att den tillsammans med nr: 3 skulle bli kanon!

• Emmilie87

Röstaade på Virvla eftersom jag själv har köpt en sån :p

• A och J

Hej!

Då du har en princess slipad diamant i förlovningsringen så tycker jag att du ska fortsätta i samma stil.
    En alliansring med princess slipade diamanter i kanal fattning kanske? Skulle vara fint! :)

Svar på tråden Hjälp med val av ring!