• Loppansson

    thihi, nu har jag fotat för min secret box!!

    ville bara berätta att jag var iväg idag på förmiddagen och blev fotad för secret boxen som jag ska ge min blivande i morgongåva... ohhh så skoj det var!! Var skit nervös innan , är ingen som gärna i vanliga fall visar upp mig i sååå lite kläder. Men fotografen som var en dam runt 60 år var så himlans proffsig så jag kunde slappna av och posa . Fick se några av bilderna på kameran, jag kan knappt tro att det är jag. Jag var faktiskt jätte vacker och sensuell. Så nu längtar jag tills bilderna kommer på riktigt!!

  • Svar på tråden thihi, nu har jag fotat för min secret box!!
  • mikita

    Kul! Jag skulle inte våga....Skäms Det blir säkert jätteuppskattat!

  • FruFiddeli

    Oj, var roligt. Vd kul för dig! Jag skulle också önska att jag vågade, men nej, det får nog bli någon annan morgongåva från mig. 

  • Loppansson
    mikita skrev 2011-04-19 14:12:37 följande:
    Kul! Jag skulle inte våga....Skäms Det blir säkert jätteuppskattat!
    Nej, det är inte riktigt jag att göra en sådan sak, men just därför är det lite roligare present för det kommer att vara så oväntat. Jag är tokblyg "utan" kläder , men det är en kick för självförtroendet att göra en sådan sak, och upptäcka att man vågar trots allt och att det faktiskt är kul och dessutom så ser man riktigt bra ut på bilderna, med rätt ljus och vinklar!! :)
  • hoodilady
    Loppansson skrev 2011-04-19 14:04:22 följande:
    ville bara berätta att jag var iväg idag på förmiddagen och blev fotad för secret boxen som jag ska ge min blivande i morgongåva... ohhh så skoj det var!! Var skit nervös innan , är ingen som gärna i vanliga fall visar upp mig i sååå lite kläder. Men fotografen som var en dam runt 60 år var så himlans proffsig så jag kunde slappna av och posa . Fick se några av bilderna på kameran, jag kan knappt tro att det är jag. Jag var faktiskt jätte vacker och sensuell. Så nu längtar jag tills bilderna kommer på riktigt!!
    Åh va kul!!!
    Vad hade du på dig? (eller var du naken på alla bilderna?) Fick du låna underkläder eller köpte du alla?

    Jag ska också göra en sån i slutet av maj fast lite annorlunda. Ska göra pinuppabilder med olika kläder/icke kläder.. så jag håller på att samla ihop inspiration och "kläder" till det nu.

    Fick du se bilderna direkt? Ska du beställa en fotobok eller hur ska du ge dem? vart isf?
  • 11juni2011

    Åh va kul! Vart fotade du? Alltså jag hade kunnat tänka mig att göra en secret box, men bara om det är en kvinnlig fotograf! Det känns ju lite olustigt att klä av sig inför en man inför bröllopet, tycker jag iaf! Någon som vet om det finns någon kvinna som gör secret box fotograferingar i GBG trakten?! Och gärna om det finns någon hemsida :=)
    Hmm jag kanske är sent ute förresten haha, skall ju gifta mig om 1½ månad typ :=)

  • In Wonderland

    Vad roligt! Jag ska göra min secret box efter påsk! Ska bli så kul! Hur många bilder kommer du att få? Får du dem digitalt? Får man lov att fråga vad det kostar per timme?

    Jag ska ha en ung snygg kille som fotar mig och jag är lite nervös för att jag inte ska kunna slappna av haha. Skulle mycket hellre haft  en 60 årig dam Glad

  • brolencarlsson

    Å vad kul...vill oxå!!! Vad kostar det att göra en sån????

  • Loppansson

    Jag betalar 4000 totalt, då ingår 8 framkallade bilder i en fin box och ett slags litet album. En svit på ett hotell, där vi fotade, vilket oxå gjorde att det kändes lite lyxigare och med stil så att säga :) det tog ca 1 tim 45 min.

    Jag hade med mig underkläder, hade köpt fina i ivory två olika behåar strumpebandshållare, strumpor till dem, skor, min tiara, mina örhängen som jag ska ha den dagen vi gifter oss, min blivande mans favvo skjorta och två par olika trosor och ett jätte fint/sött linne. Fotografen hade med sig lite saker oxå, men jag lånade bara en slöja av henne.

    Detta gjordes i stockholm.

    Min tanke är att på bröllopsmorgonen ska han få dem, innan allt kör igång. På albumet som korten är i, på första sidan så är det ett "hål" där man ser mitt ansikte bara och under där ska man skriva en lien rad med egna ord, det albumet jag fick titta på som en annan tjej gjort så hade hon skrivit "for your eyes only..." :)

    Man är aldrig helt naken, utan det som är tanken är att man ska nääästan vara det på vissa bilder, typ som när jag tar av mig linnet, då skulle jag ta av mig det jäääte skakta, och fotografen tog hur många bilder som helst under det momenten för att få den bilden där jag har linnet nästan över huvudet men så pass att det precis täcker bröstvårtorna, om ni förstår vad jag menar. Det ska bara vara bilder som förför så att säga inte helt rak på sak... :)

    Jag rekomenderar verkligen att göra detta !!

  • hoodilady

    Låter skitkul ju! Va häftigt med sviten!
    Jag ska vara på en herrgård som är söndagsstängd.
    Förstår vad du menar med att man "nästan" ska vara naken, typ böja sig framåt och visa rumpan jättelite typ,,.. haha.. Jag längtar!!
    jag kommer betala 1500 för mitt, men då ingår inte fotoalbum.
    Smart idé med "For your eyes only"...


  • Lillananna

    Får jag fråga hur du fick tag i denna kvinna.. hon låter som någon jag kanske kanske kanske skulle kunna våga mig till.
    Har alltid problem med det här när det kommer till foton... Dels så tas alla våra bilder av min systers man. En väldigt duktig fotograf.. Men honom kan jag absolut inte göra något sådant framför.. *dööööö av det helt enkelt:)
    Men en 60 årig kvinna låter jävligt bra:)

  • Jenny P

    Loppansson; Vad roligt att du blev nöjd! det lugnar mina nervösa nerver- en månad kvar nu

  • Loppansson
    Lillananna skrev 2011-04-20 11:21:02 följande:
    Får jag fråga hur du fick tag i denna kvinna.. hon låter som någon jag kanske kanske kanske skulle kunna våga mig till.
    Har alltid problem med det här när det kommer till foton... Dels så tas alla våra bilder av min systers man. En väldigt duktig fotograf.. Men honom kan jag absolut inte göra något sådant framför.. *dööööö av det helt enkelt:)
    Men en 60 årig kvinna låter jävligt bra:)
    brigitte grenfeldt heter hon, du kan googla henne så får du upp all hennes info. Lycka till!! :)
  • AnnaK85

    Jag ska också göra en sådan fotografering men det är ett tag kvar och det är bra att läsa att det gick bra och var kul för att lugna mina nerver ! Jag hade heller aldrig gjort det hos en manlig fotograf utan jag ska göra det hos en fotograf som jag tokälskar bilderna av, www.lindisima.se . Vi har inte råd att ha henne med hela bröllopsdagen men det här ska jag kosta på mig i alla fall!!!! 

    Du får skriva igen när du fått bilderna och säga hur det blev !

  • Loppansson

    Fått bilderna nu :) och de är jätte jätte fina!! Det var dock hur svårt som helst att välja ut, det ingår ju 8 kort i priset och vill man ha fler så kostar de 200 per bild. Så det blev 3 extra bilder, helt omöjligt att välja ut 8 bara, man vill ju ha bilder i alla positioner och ombyten ;) Men som sagt jag är hur nöjd som helst!!!

  • hoodilady
    TheD skrev 2011-04-27 19:48:40 följande:
    Här är en till som ska göra det :D Jag ska bara shoppa lite "kläder" haha
    Vet du vad du ska köpa? Jag funderar på att shoppa loss på Lindex, men vore kul att veta nåt annat ställe som har läckra underkläder som inte är för dyra.

    Nån som köpt nåt från korsetten.se någon gång?
  • hoodilady
    Loppansson skrev 2011-04-28 08:38:58 följande:
    Fått bilderna nu :) och de är jätte jätte fina!! Det var dock hur svårt som helst att välja ut, det ingår ju 8 kort i priset och vill man ha fler så kostar de 200 per bild. Så det blev 3 extra bilder, helt omöjligt att välja ut 8 bara, man vill ju ha bilder i alla positioner och ombyten ;) Men som sagt jag är hur nöjd som helst!!!
    Åh va kul!!
    Förstår att det måste ha varit svårt!! Jag ska få 25 bilder som tur är!!!
  • TheD
    hoodilady skrev 2011-05-02 14:04:16 följande:
    Vet du vad du ska köpa? Jag funderar på att shoppa loss på Lindex, men vore kul att veta nåt annat ställe som har läckra underkläder som inte är för dyra.

    Nån som köpt nåt från korsetten.se någon gång?
    Tror jag har beställt från den sidan men det var några år sedan... betoning på TROR!!!

    Jag har ingen aning om vad! :) Jag ska träffa fotgrafen någon gång innan det hela osv. Vi ska maila fram och tillbaka på bilder som likanr det jag/han funderar på men det är jag som har sista ordet :)
Svar på tråden thihi, nu har jag fotat för min secret box!!