• Carrosell

    Tips på fotograf i Sthlm till Augusti.

    Hej alla,
    nu behöver vi er hjälp.

    Vi har haft en fotograf bokad men som det varit lite sisådär med. Svårt att bestämma sig och komma med raka svar. Så idag bestämde vi oss för att tacka nej och leta vidare.

    Men nu slår paniken till. Minde än fyra månader kvar och vi behöver hitta en bra fotograf som gärna inte kostar skjortan.

    Har ni några tips på vart man ska vända sig?
    Alla gifta brudar, vem använde ni er av?

    (Vi är väldigt intresserade av foto och vill gärna ha någon annan en än familjemedlem)

  • Svar på tråden Tips på fotograf i Sthlm till Augusti.
  • Moemoe

    Kan tipsa om Anna Nilsson som har subclip.se/
    Portfolio och prislista finns på sidan. Vi har inte gift oss än, men hon har varit super lätt att ha att göra med när vi träffade henne och svarar snabbt på frågor när jag mailat i efterhand och så. Plus att hon är super go! Glad

  • KlaraV89

    Mitt tips till er blir min fotograf Www. Malin-fotograf .com

  • Sandra03

    Prisar världens bästa fotograf Kasia Sliwa: www.eyenne.com. Hon är helt fantastik både som människan och fotografen, jag rekommenderar varmt !!!

  • Moemoe

    Hon som jag tipsade om här ovanför har portfolio och prislista för oliak paket på hemsidan, så det är bara att gå in och kika. Glad

  • MiaAnd

    Jag säger också Malin fotograf! Vi känner oss helt trygga med att lämna över oss i hennes händer! 

  • Helena brud 20 aug

    Sposaroma, du får gärna skicka till mig med om du har bra tips! Är på jakt efter samma...

  • JML

    Jag rekommenderar Franz Garcia - www.franzgarcia.com
    Han har precis flyttat till sverige sa han pratar bara engelska men han ar valdigt duktig och trevlig.  

  • Sammet
    JML skrev 2011-04-28 17:56:43 följande:
    Jag rekommenderar Franz Garcia - www.franzgarcia.com
    Han har precis flyttat till sverige sa han pratar bara engelska men han ar valdigt duktig och trevlig.  
    wow, fantasktiska bilder!!!
    Vad tar han för bröllopsbilder? verkar inte vara prio på hans hemsida 
  • AnelehNY

    Jag rekommenderar Maria Lejon http://www.studiolejon.se/default.htm.
    Har inte använt mig av denna fotograf själv (gifter mig utomlands så jag kommer tyvärr inte heller att använda henne) men jag två av mina kollegor har använt sig av Mariah och de har varit supernljda med henne! de bilder hon tar är fantastiska!
    Hon utgår visserligen från Eskilstuna men ett av bröllopen var i Upplands Väsby och hon åkte dit, mot milersättning förstås.

Svar på tråden Tips på fotograf i Sthlm till Augusti.