Bilder på min provdukning!
Jag har slarvat ihop en provdukning hemma i vardagsrummet och porslinet och glasen är naturligtvis inte de rätta. Servetteran är örngott och kökshanddukar, allt för att bara få en bild av hur det kommer se ut.
Placeringskorten är de hjärtan som ligger snett på vinglasen, dessa kommer det stå gästernas namn på.
Vi har tänkt ha låga glasskålar med blommor i, vet inte riktigt vilken sort men antagligen vita och rosa. Blockljusen är tänkta att stå på små glasfat, eventuellt varvar vi vita och rosa blockljus.
Vad tycker ni? Jag är i desperat behov av åsikter och idéer! Temafärgernan är rosa och vitt, det är nog svårt att undgå

Men borde jag ha in en färg till i dukningen? Det skulle i så fall vara grönt eller guld, några tankar kring det?
Förresten, (med risk för att vara en smula övertydlig), det bord jag dukat på nu är smalare än det "riktiga" så det kommer ju finnas mer luft mellan tallrikar och glas i den "riktiga" dukningen.
Som sagt, jag tar väldigt gärna emot era åsikter och blir superglad om ni vill tycka till -det är guld värt!