• RockTroll

    Bli längre än brudgummen?

    Jag har blivit förälskad i ett par skor MEN det är ca 6 cm klack på dom och min M2B är bara 2-3 cm längre än mig så jag kommer bli lite längre än honom. Han ska visserligen ha hatt och då kanske man inte tänker så mycket på dom centimetrarna? Är det verkligen något att hänga upp sig på eller är jag bara nojjig?


    Bröllop 28/5 rocktroll.blogg.se
  • Svar på tråden Bli längre än brudgummen?
  • Lillaplopp

    Jag kommer bli längre än min blivande men det är inga problem för mig eller sambon.

  • RockTroll
    Lillaplopp skrev 2011-04-13 10:49:43 följande:
    Jag kommer bli längre än min blivande men det är inga problem för mig eller sambon.
    Jag är nog bara nojjig för har aldrig varit längre än en kille jag varit ihop med. Så länge det ser bra ut på kort med är jag nöjd.
    Bröllop 28/5 rocktroll.blogg.se
  • Sebastiána

    Egentligen är det löjligt. Det spelar väl ingen roll vem som är längst? Men jag förstår precis hur du känner. Jag och min BM är nästan lika långa så så fort jag har det minsta klack blir jag längre än honom. Nu har jag lite svårt att gå i såna skor så det blir skor med lägre klack på bröllopet.

  • Kattpoet

    För att citera en vän, om jag ska bli längre än bruden, då får jag skaffa styltor och det ser väl fånigt ut?
    Skall sägas min vän är 162cm och sambon 193cm 

    Jag har aldrig förstått varför mannen måste vara längre än kvinnan och ser snyggt ut på foton, he hum, är du glad och ler ser lycklig ut på din bröllops foto är väl allt som behövs.

  • M Berg

    det är upp till en själv vad man känner. JAG skulle inte kunna vara längre än min karl... Men jag vet sen tidigare att jag känner mig obekväm...testa skorna å kän hur det känns att gå brevid honom...

    Jag anser annars att det inte ser fel ut. (förutom på mig) Vet många brudar som varit längre å det har inte varit några bekymmer...och vid vissa kort kan man ju ta av skorna...

  • RockTroll
    M Berg skrev 2011-04-13 11:52:13 följande:
    det är upp till en själv vad man känner. JAG skulle inte kunna vara längre än min karl... Men jag vet sen tidigare att jag känner mig obekväm...testa skorna å kän hur det känns att gå brevid honom...

    Jag anser annars att det inte ser fel ut. (förutom på mig) Vet många brudar som varit längre å det har inte varit några bekymmer...och vid vissa kort kan man ju ta av skorna...
    Jag har aldrig höga skor just för att inte bli bli längre än honom, så det är ju det att jag vet inte hur det känns.
    Chansar nog ändå och köper skorna och får väll sälja dom eller ha dom vid ett annat tillfälle om det känns "fel".
    Bröllop 28/5 rocktroll.blogg.se
  • RockTroll
    MagicBride skrev 2011-04-13 16:49:03 följande:
    Du kan ju alltid "hoppa ur" skorna på några av bilderna om du vill ha både som längre och som kortare
    Haha ja så länge fötterna inte kommer med funkar det ju Glad
    Bröllop 28/5 rocktroll.blogg.se
Svar på tråden Bli längre än brudgummen?