• Pelles Maja

Diadem, slöja OCH halsband?

Jag har en relativt enkel axelbandslös klänning men vill gärna ha diadem med pärlor och en kort slöja. Blir det för mycket med halsband då också?

Någon som har tips på ett fint halsband (helst inte vanlig kedja med hänge eller pärlhalband)?

Tack för er hjälp!

• Svar på tråden Diadem, slöja OCH halsband?
  • 11juni2011

Har tyvärr inget tips på halsband! Men kan i alla fall säga det att jag ska ha slöja, tiara och halsband! Är det någon dag där man kan gå all-in och köra extra allt så är det väl på bröllopsdagen :=)
    Sen har jag smycken på mig jämt, gärna med bling, så jag hade nog sett lite alldaglig ut om jag inte kryddade med slöja och tiara på toppen av allt :=)

• 11juni2011

Förresten, om du har bild på klänning, slöja och diadem så kan du säkert få massa tips på halsband som passar!

• MissNina

jag ska ha slöja, tiara och halsband, men jag ska ha ett enkelt halsband med en enkel kedja med en lila pärla.

• Miceme

Samma här! Jag kör på allt fast troligtvis byter jag ut min tiara mot ett diadem då jag får det att sitta snyggare.
    Jag ska ha ett vanligt pärlhalsband har heller inga tips på andra halsband men det finns jättemycket fint på etsy.com

• RiNa

Tycker absolut att du kan ha alla tre =)
    Ett strasshalsband kanske vore något?

Svar på tråden Diadem, slöja OCH halsband?