• Freakie

    Fästa brudgummens corsage med något annat än nål??

    Har funderat lite kring det här med corsage... Min blivande kom idag hem med hans nya, ursnygga kostym som han ska ha på vårt bröllop. Vill ju inte "förstöra" kostymen så funderar på om man kan fästa corsagen på något annat sätt än med knappnålar? Vill ju inte att det ska lämna märken...

  • Svar på tråden Fästa brudgummens corsage med något annat än nål??
  • Freakie
    belladonna skrev 2011-04-08 17:03:22 följande:
    magnet knapp för corsage :)
    Låter ju toppen!
    Är det något som finns hos alla florister?
  • Freakie
    StellaK9 skrev 2011-04-10 01:31:19 följande:
    Finns att beställa på WedShop annars, kostar 15 kr styck och  snabb leverans Glad 

    www.wedshop.se/ProductView.asp?ArtNr=001-0015... 
    Lägger direkt detta under favoriter Var slutsålda för tillfället men hinner förhoppningsvis att komma in igen innan det är dags för oss i juli. Tusen tack för tipset!
  • StellaK9

    Ingen orsak allsSkrattande

    Snubblade över dom av en händelse och tyckte att det var en fantastisk idé. Skönt att slippa nålar.

  • Freakie
    StellaK9 skrev 2011-04-10 16:05:03 följande:
    Ingen orsak allsSkrattande

    Snubblade över dom av en händelse och tyckte att det var en fantastisk idé. Skönt att slippa nålar.
    Japp verkligen, min blivande kommer att bli glad över att slippa nålar i sin nya kostym
    20th century fox skrev 2011-04-10 21:16:41 följande:
    floristen kan köpa hem det om hon inte har hemma så det ska inte vara någe problem!
    Skönt att höra, då är det bara för mig att ringa dom så löser det sig nog. En sak mindre att tänka på!
  • Freakie

    Så ja, floristen kontaktad och det blir en corsagemagnet. Då var det fixat 

Svar på tråden Fästa brudgummens corsage med något annat än nål??