• Diaman­ten90
    Äldre 7 Apr 07:21
    2016 visningar
    7 svar
    7
    2016

    Ryms man i en bubbla?

    Vi har funderat på att åka bubbla mellan kyrkan och festlokalen men problemet är att jag inte vet om jag ryms in i en bubbla! Vet att det är många som åker bubbla så jag borde väl kanske rymmas nog, Det är en 2 dörrars som inte är en cab vilket gör det trängre... Har ni lyckats klämma in er i en sån? Jag har en klänning med släp och den är ganska vid så jag tar en del utrymme...


    junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Svar på tråden Ryms man i en bubbla?
  • Amejul­i
    Äldre 7 Apr 10:51
    #1

    Alltså jag ska åka cv2:a. den är väl kanske lite större än en bubbla men den är ju fortfarande 2-dörrars och baksätet är rätt litet och jade hade tänkt att försöka klämma in mig iaf. Klart du ska åka bubbla!

  • Diaman­ten90
    Äldre 7 Apr 11:00
    #2

    Har aldrig suttit i bubblen vi ska åka men ska provsitta den före bröllopet nog. Kanske går att skruva bort ena framsätet?

  • Amejul­i
    Äldre 7 Apr 11:07
    #3

    Kanske man åtminstone kan ha de fällt framåt så som man har det när man går in?

  • Amejul­i
    Äldre 7 Apr 11:12
    #4

    Tittade på lite bilder på bubblor nu ockso. Jag tror det kommer gå bra!
    Hittade bland annat den här bilden:



    Visst är det lite trångt precis vid benen men det går säkert lyfta upp klänningen lite. Man ser kanske ut som en söt bakelse men det tycker jag det är värt!
    Bilarna är ju såå fina!

  • Amejul­i
    Äldre 7 Apr 11:13
    #5

    Vet inte hur det är med bubblorna men i cv2:orna så går sätena att skjuta fram lite och det ger en del extraplats för benen med!

  • Diaman­ten90
    Äldre 7 Apr 11:27
    #6

    Tack så mycket:) Ja, nog ska det väl gå att trycka in sig i bilen nog:p Blir lite trång preciellt när jag har en underkjol med ring nertill... Men det ska nog gå bra i alla fall:)

  • Äldre 7 Apr 19:18
    #7

    Min kusin rymdes bra i en bubbla. Dock hade hon en väldigt figurnära klänning, vilket säkert också spelar roll :)

Svar på tråden Ryms man i en bubbla?