• snart Peters fru

    Bröllopshemsida

    Har sådan idétorka om vad man kan skriva på en bröllopshemsida.
    Tanken är ju att den ska vara ett kompliment till inbjudan, där lite mer info finns.  Men det vore ju kul om man kunde göra det lite roligt!

    Så min fråga är om ni skulle vilja dela med er och visa upp era hemsidor för att insperera mig lite!???

    Vore så tacksam!

  • Svar på tråden Bröllopshemsida
  • Oonah

    Jag håller precis på med de sista grejjerna på vår sida. Det är verkligen inte lätt att komma på vad man ska skriva!

    Jag hade först tänkt köra genom Blogger, men till sist blev det en helt egen sida med egen domän.

    http://www.elinaälskartommy.se


    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Blizz
    Fröken T skrev 2011-04-20 10:38:32 följande:
    www.tereseochmax.se

    Gjorde en väldigt enkel pappersinbjudan, bara info om plats och tid och med hänvisning till sajten.
    wow "fröken T" vilken snygg och rolig hemsida ni har gjort. jag älskade fuldansen Glad

    vi gjorde ingen hemsida för jag kände att de blir ofta rätt tråkiga och inte så intressant för folk att läsa massa om oss men eran sida var ju bara rolig, och jag känner inte ens er! hoppas att ni får ett jätteroligt bröllop!!
  • förlovadflicka

    Är fästmannen som är datakunnig som ska fixa hemsidan, men det vi ska ha med är väl kartor till vigsellokal, öppet hus-lokal och festlokal, önskelista, kanske upprepa klädseln och så... Nåt mer var det väl? Jaja :P

  • Fröken T
    Blizz skrev 2011-04-20 11:15:25 följande:
    wow "fröken T" vilken snygg och rolig hemsida ni har gjort. jag älskade fuldansen Glad

    vi gjorde ingen hemsida för jag kände att de blir ofta rätt tråkiga och inte så intressant för folk att läsa massa om oss men eran sida var ju bara rolig, och jag känner inte ens er! hoppas att ni får ett jätteroligt bröllop!!
    Tack! Kul att du gillade den! Tror det beror lite på vad man har för typ av bröllop också... om det passar att ha en sajt eller inte. Vårt bröllop och vår inbjudan var inte så "formell" så då kan man ju skoja till det. Alla tycker att det är jättekul att jag lägger upp alla gäster som tackat ja (ligger iite efter dock... ska få upp alla som hittills sagt ja nu i påsk tänkte jag).

    Jag jobbar med webb så för mig va det självklart att göra en sajt. Smidigast :)
  • snart Peters fru

    Tack för att ni delar med er av alla fina sidor!!!


    Har fått den insperationen jag behöver och "lånar" lite från era sidor o gör om till mitt egna!!!


     


    Återigen, tack för hjälpen!!!

Svar på tråden Bröllopshemsida