• helenekl

Tips på kärleksduetter önskas

Jag har blivit ombedd att sjunga på bröllop och tänkte denna gång bli kompad av en duktig gitarrist och sångare så vi kan köra en duettt. Vad passar då? Jag har idétorka och vill föreslå något jättefint till brudparet som jag vet att vi kommer kunna göra bra o som dom kommer vilja tacka ja till :D

• Svar på tråden Tips på kärleksduetter önskas
  • TheD

Den enda jag kommer på är den som sjöngs på Kronprinsessans bröllop :) Men om den är fin får du avgöra....

• Zelmah

Lift me - Ane Brun & Madrugada! Den ska vi dansa till, den är sååå fin! Älskar :)

men jag vet inte om den passar just det brudparet ni ska sjunga för då men vi älskar den o den känns väldigt rätt för oss.

ska fundera om jag kan komma på nån mer :)

• helenekl

Tack du som svarat! Skrattande 
    Jag får känslan av att de vill ha en svensk duett när jag läser mellan raderna så det vore oerhört snällt om ni kan komma på fler förslag

• Gwennie

Lyssnade precis på Frida Öhrn och Bo Sundströms "Jag har gått inunder stjärnor". Vackert :)

• Kit73

"Att älska dig" med Fredrik och Lisa Swahn (lyssna på Spotify).

• helenekl

Tack snälla! Ska lyssna och se vad det är för något, jag har mailat lite mer med den blivande bruden nu och det behöver nog inte vara svenskt (desto mer att välja mellan då) =D

Svar på tråden Tips på kärleksduetter önskas