• danicalifornia

    priser på kik skor!

    kollar om det finns någon som köpt skor från kik? undrar lite om priserna då dom inte finns på hemsidan!



    då främst dessa skor!
  • Svar på tråden priser på kik skor!
  • RiNa

    Åh vad söta skor!
    Har tyvärr ingen aning om priserna, men hänger på denna tråden för jag tyckte verkligen de var fina =)

  • danicalifornia

    ja visst är dom!!! kul att det inte bara är jag som e nyfiken! provade o maila till kik på st:eriksgatan i sthlm men dom vill inte ge ut priser via mail/tel!

  • majflicka

    Det är inte deras egna skor har jag förstått det som utan de har ett flertal olika märken representerade hos sig. Min kompis köpte sina bröllopsskor hos dem för 550kr och jag hittade de jag ska ha för 1100kr så det diffar lite. Nu har jag valt att köpa dem på nätet istället då de visade sig bli mkt billigare men iaf;)

  • danicalifornia

    gick förbi butiken idag och just dessa skor låg på det hutlösa priset 2000!!!!!!! synd tyckte jag!!!! provade några andra skor där men inga föll mig i smaken!!

  • majflicka
    danicalifornia skrev 2011-04-15 18:37:52 följande:
    gick förbi butiken idag och just dessa skor låg på det hutlösa priset 2000!!!!!!! synd tyckte jag!!!! provade några andra skor där men inga föll mig i smaken!!
    nu vet jag inte vilket märke precis dessa skor var ifrån men eftersom jag sänkte min skokostnad från 1100 till 650kr genom att köpa dem på www.elegantsteps.co.uk så måst ejag ju tipsa omd en sidan;)
Svar på tråden priser på kik skor!