• Havsbrud

Någon som har erfarehet av Restaurang Vatten i Särhamn???

Är det någon som har varit på bröllop alternativt haft sitt eget bröllop på Restaurang Vatten (www.vgc.nu/) i Akvarellmuséet i Skärhamn?

Vi funderar på att ha vår fest där, restaurangen är helt i vår smak och den har ett underbart läge. Men det vore bra att få höra om andras åsikter, det handlar ju om ganska mycket pengar...

Så snälla, om du har varit där, berätta!!!

• Svar på tråden Någon som har erfarehet av Restaurang Vatten i Särhamn???
  • Havsbrud

Ledsen att jag har stavat så fel i rubriken, hade lite för bråttom. Naturligtvis ska det vara erfarenhet och Skärhamn

• KUS

Kan inte säga mer än att jag varit där och ätit ett flertal gånger, bl a på invigningen, och har bara goda erfarenheter. Du kan ju kolla upp om det är samma ägare som varit där sen start.

Är det det så är de mycket erkända krögare som har mycket gott rykte om sig!

Hur många gäster ska ni ha? Den är ju inte jättestor lokalen. Men grymt vacker :)

Lycka till!

• Havsbrud

Jag tror att det är samma krögare som driver den fortfarande (Anders & Johan) och vad jag har förstått så är de mycket duktiga. Men vi vet ju inte hur de är att "handskas med" när det gäller bröllop...

Ja, det är grymt vackert där Vi ska bjuda ca 100 personer, och de får alla plats. Och så får de förhoppningsvis en underbar utsikt!

• My24

Har varit där några gånger, men inte på bröllop. Hade gärna haft min bröllopsmiddag där om det inte varit så att där inte finns plats för utomhusvigsel...
    Utsikten är ju jätte vacker!

Svar på tråden Någon som har erfarehet av Restaurang Vatten i Särhamn???