• Höstbröllop 2011

Makroner i skåne/halland/blekinge?

Nån som vet var man få tag i dessa underbart söta bakverk och vad de kostar? Vill ha såna på bröllopet :)

• Svar på tråden Makroner i skåne/halland/blekinge?
  • Höstbröllop 2011

Tack Sebastiána!

Nån som har tips på ställen omkring Hässleholm, Kristianstad, Helsingborg, Karlshamn, Höör, Båstad, Halmstad eller Laholm? Det är där vi har lättast möjlighet att hämta dem :)

• Sebastiána

Duvanders i Kristianstad gör ju vansinnigt goda bakverk. Jag tror inte att de har macaroner i sitt ordinarie sortiment i och för sig, men de kanske kan göra på beställning!

• Höstbröllop 2011
    Sebastiána skrev 2011-04-04 07:52:34 följande:
    Duvanders i Kristianstad gör ju vansinnigt goda bakverk. Jag tror inte att de har macaroner i sitt ordinarie sortiment i och för sig, men de kanske kan göra på beställning!
    Ska kolla upp det. Tack igen :)
  • JenniferS

Café Schiller på Väla i Helsingborg har macrones! Kostar 12:- st och det finns bla bruna, rosa och gröna Glad Vi har beställt därofrån en gång, jättegoda!

• Höstbröllop 2011
    JenniferS skrev 2011-04-04 18:15:56 följande:
    Café Schiller på Väla i Helsingborg har macrones! Kostar 12:- st och det finns bla bruna, rosa och gröna Glad Vi har beställt därofrån en gång, jättegoda!
    Det har du rätt i, det vet jag ju nu när jag tänker på det ;)
  • Höstbröllop 2011
    Humlan66 skrev 2011-04-04 18:13:59 följande:
    Du kan lätt göra egna . se här

beabride.blogg.se/2011/february/baka-egna-mac...
    "Lätt"? Tungan ute Kanske det men jag har inte tålamodet eller tiden med en liten 3-månaders dotter här hemma. Vill ha allt färdigt eftersom jag är enorm perfektionist och aldrig skulle bli nöjd om jag försökte själv och sen skulle det bli ett extra stressmoment i hela bröllopsplaneringen.
  • wiii

Kolla på Sockerdrömmen i Oskarström, tror inte att dom har det i vanliga sortimentet, men kanske kan specialbeställa?

• Höstbröllop 2011
    wiii skrev 2011-04-04 18:38:59 följande:
    Kolla på Sockerdrömmen i Oskarström, tror inte att dom har det i vanliga sortimentet, men kanske kan specialbeställa?
    Tack! Har mejlat dem.
Svar på tråden Makroner i skåne/halland/blekinge?