• Lucky Heart

Vilka skor passar bäst till den här klänningen?

Jag har jättesvårt att bestämma mig för vilka skor jag ska köpa till min klänning. Har hittat några olika (se bilderna nedan)
    Kom gärna med andra förslag också!
    Skorna behöver inte vara vita (rosa, silver eller gröna funkar också) Max ca 4 cm klack

1)

2)

3)

4)
  • Svar på tråden Vilka skor passar bäst till den här klänningen?
  • Chicita

Jag tyckte bäst om nr 2 och nr 3... trean var snäppet bättre än tvåan till den där klänningen tyckte jag

• fru2011kanske

Hihi Samma skor jag tittar på!!!
    När gifter du dig? Vår? Sommar? Höst?
    Är det mitt i sommaren tycker jag 1 eller 4, är det lite kallare tycker jag nr 2.
    Tycker att både 1, 2 och 4 är riktigt snygga (Ja, jag gillar runda skor )

Kommer följa tråden med intresse

• Krazzzy

Gillar också 2 och 3, beror lite på vad du har för färg på blommorna... antar att du ska ha rosa?
    Är det samma ljusa färg som 3 så håller jag på dem. Annars 2.

• Lucky Heart
    fru2011kanske skrev 2011-04-01 13:17:44 följande:
    Hihi Samma skor jag tittar på!!!
    När gifter du dig? Vår? Sommar? Höst?
    Är det mitt i sommaren tycker jag 1 eller 4, är det lite kallare tycker jag nr 2.
    Tycker att både 1, 2 och 4 är riktigt snygga (Ja, jag gillar runda skor )

Kommer följa tråden med intresse
    Så kul att vi har kollat på samma skor Glad
    Jag gifter mig 30 juli, så förhoppningsvis är det fint väder då Solig

Jag tycker också bäst om runda skor. Spetsiga är jättefint på andra, men det passar verkligen inte på mig...

När gifter du dig?
  • Sessan67

Håller på nummer 2 Glad Dom är verkligen jättefina. Gillar de rosa också, men känns kanske lite mera glitterfest än bröllop!

• Lucky Heart
    Krazzzy skrev 2011-04-01 13:24:30 följande:
    Gillar också 2 och 3, beror lite på vad du har för färg på blommorna... antar att du ska ha rosa?
    Är det samma ljusa färg som 3 så håller jag på dem. Annars 2.

Buketten blir något liknande denna, kanske lite större, men samma modell och färger.
  • Sakura

Jag älskar nummer 1 Glad

Som en parantes älskar jag även klänningen, bra val!

• SnowFairy

1:an eller 4:an tycker jag :)

• Krazzzy
    Lucky Heart skrev 2011-04-01 13:30:27 följande:

Buketten blir något liknande denna, kanske lite större, men samma modell och färger.
    Jätte vacker bukett !!!
    Gah... va svårt det blev... jag bör ju inte yttra mig eftersom jag är veligheten själv Flört
    Klänningen är ju super ! Du blir ju jätte vacker vilka skor du än tar. Men jag gillar nr 2 ändå
  • Lucky Heart
    Krazzzy skrev 2011-04-01 13:48:55 följande:
    Jätte vacker bukett !!!
    Gah... va svårt det blev... jag bör ju inte yttra mig eftersom jag är veligheten själv Flört
    Klänningen är ju super ! Du blir ju jätte vacker vilka skor du än tar. Men jag gillar nr 2 ändå
    Sakura skrev 2011-04-01 13:32:40 följande:
    Jag älskar nummer 1 Glad

Som en parantes älskar jag även klänningen, bra val!
    Tack!
    Så kul att ni gillar klänningen! Jag hade köpt en annan först, men sen såg jag den här och kunde inte låta bli att köpa den också....
    När det blev dags att besluta vilken klänning jag skulle ha var valet inte svårt.... det blev denna {#emotions_dlg.flower}
  • fru2011kanske
    Lucky Heart skrev 2011-04-01 13:27:38 följande:
    Så kul att vi har kollat på samma skor Glad
    Jag gifter mig 30 juli, så förhoppningsvis är det fint väder då Solig

Jag tycker också bäst om runda skor. Spetsiga är jättefint på andra, men det passar verkligen inte på mig...

När gifter du dig?
    Jag gifter mig 20 augusti och passar inte heller i spetsiga skor (har breda fötter, så spetsiga skor får mina fötter att se väldigt stoora ut )
    Jag röstar nog för 1 nu med datum och bild på blommorna, men du kommer bli fin i vilka som av de skorna du har bild på.
  • Amejuli

Jag gillar nr 1, särskilt till den klänningen,  men nr 3 var också fin!

• A loves A

Jag älskar nr 1, funderade själv på att köpa dem, men i svart! Ursnygga!

• Lucky Heart

Tack så väldigt mycket för alla era svar! Är så roligt att få andra personers reflektioner och "vinklar"  när man själv har kört fast lite!

• fru AM

Nr2 och nr4. Vill du vara mer åt det klassiskt brudiga hållet så väljer du nr2 - vill du vara lite coolare och kaxigare (och matcha de rosa rosorna) så tar du nr4. Jättefina skor!!

Svar på tråden Vilka skor passar bäst till den här klänningen?