• Tigerfadder

Bordsplacering

Hej på er, jag letar som en galning efter ett bordsplaceringsverktyg. Glad för tips! Det som finns här på bt fungerar inte, vi skall ha ett honörsbord och endat ett bord ut från det, så att det blir ett T.

• Svar på tråden Bordsplacering
  • Blivande fru Swärdh

Rita en egen. Det har jag gjort. :) Mät borden och hur många stolar som får plats vid varje bord sen tar du antingen och gör ritningen på datorn eller så använder du linjal, penna och papper och så är man klar!

• Tigerfadder
    XenaK skrev 2011-03-31 09:52:35 följande:
    Perfect table plan ska jag använda, det går att ladda ner en testversion här: www.perfecttableplan.com/
    3 September 2011
    Tack!!! Det verkar kanon!
    Underbart med så snabb hjälp! Solig
  • Chicita

Känns lite fel att länka till en annan bröllopssida. Så jag lägger inte ut någon länk, du får söka själv.
    Jag har använt mig av bröllopsguidens bordsplaceringsverktyg.
    Tycker att det är riktigt bra faktiskt 

• Tigerfadder
    Chicita skrev 2011-03-31 10:52:52 följande:
    Känns lite fel att länka till en annan bröllopssida. Så jag lägger inte ut någon länk, du får söka själv.
    Jag har använt mig av bröllopsguidens bordsplaceringsverktyg.
    Tycker att det är riktigt bra faktiskt 
    Jag har testat den, tycker inte den blir snygg när man lägger över den i festprogrammet, upplösningen är dålig och dessutom en massa krångel med att klippa och sudda, gillar inte. Men tack!

Den som XenaK tipsade om verkar kanon!!!
  • Chicita
    Tigerfadder skrev 2011-03-31 11:29:28 följande:
    Jag har testat den, tycker inte den blir snygg när man lägger över den i festprogrammet, upplösningen är dålig och dessutom en massa krångel med att klippa och sudda, gillar inte. Men tack!

Den som XenaK tipsade om verkar kanon!!!
    Ok jag skriver ut den på A3-papper jag, för att sätta upp vid ingångarna till lokalen.
    Har inte försökt göra den mindre...
    Så det är möjligt att den inte funkar då Glad 
Svar på tråden Bordsplacering