• Zancy

Vad tycker ni om denna ringen?

Dålig bildkavlitet men men.... det är 3 ringar men ser ut som 1. Jag älskar den!!!! Men kommer man ångra sig med ett hjärta? Va tycker ni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-29 20:11
    Ringen är i vitguld. 24st 0.02ct och 3st 0.07ct
  • Svar på tråden Vad tycker ni om denna ringen?
  • elingillberg
    Zancy skrev 2011-03-29 20:10:06 följande:
    Dålig bildkavlitet men men.... det är 3 ringar men ser ut som 1. Jag älskar den!!!! Men kommer man ångra sig med ett hjärta? Va tycker ni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-29 20:11
    Ringen är i vitguld. 24st 0.02ct och 3st 0.07ct
    Detta var nog dn enda ring jag sett med ett hjärta som jag inte får kväljningar av att se.. haha.. Jag avskyr allt puttinutt med hjärtan annars, men denna var faktiskt rätt cool.. Misstänker ändå att jag skulle tröttna som du söger, men det beror ju verkligen helt på hur man är.. Tänker ändå att eftersom du överhuvudtaget tvekar på om du kommer tröttna eller inte så är den inte rätt. Om du inte är övertyhad från första stund så blir du säkert inte mer nöjd med tiden, snarare tvärtom.  Jag hade satsat på ngot i samma stil, men med en sten i mitten ist för hjärta.. Men håller med om att den var fin!
  • Semlorna

Inte min smak så svårt att svara på. Òm du älskar den så räcker väl det? Det är du som ska ha dne och ingen annan :)

• Zancy

ser det ut som 3ringar eller 1 ? Va tycker ni?

• Aleta

Ser ut som en ring.
    Snygg tycker jag.
    Gillar du hjärtan så kommer du väl inte att sluta med det?

Gå på magkänslan. 

• elingillberg
    Zancy skrev 2011-03-29 20:33:28 följande:
    ser det ut som 3ringar eller 1 ? Va tycker ni?
    Tycker också det ser ut som en!
  • In Wonderland

Tycker också den var fin, men skulle själv valt en runt eller fyrkantig sten istället för ett hjärta. Men sen är jag inte så romantisk av mig heller Glad 

Svar på tråden Vad tycker ni om denna ringen?