• litennyfiken

Skor i aprikos?

Efter goda råd från er på bröllopstorget har jag och min fästman nu bestämt färgtema för bröllopet: Grafittgrått och aprikos! Brudbuketten kommer antagligen vara enkel med aprikos/rosa/orange/gula rosor

Men det var inte det jag skulle orera om! Jag skulle be om råd!

Jag tycker att det skulle vara väldigt roligt att matcha skor och/eller väska med buketten. Ljusa orange-gula toner är på modet så jag tycker att det borde vara möjligt att hitta skor att matcha med. Men jag hittar inte ett enda par! Jag tänker helst pumps med 8-10 cm stilettklack, och ett par ballerinor eller liknande för eventuellt ömma fötter sent på kvällen.

Är det någon av er som har tips på brudskor i aprikos? Eller har ni andra tips på hur jag kan göra?

• Svar på tråden Skor i aprikos?
  • oktbröllop

Hej!

Jag beställde mina vinröda brudskor på Dreambride www.dreambride.se (klicka på webshop). Där finns massor med skor och även färgkartor. Både jag och min tärna var jättenöjda med våra skor.

Se till att beställa i god tid och var nogrann med måtten. Priset var mindre än hälften jämfört med vad det skulle kosta att köpa och färga skor via brudbutik i Stockholm.

Lycka till!!

/J

• litennyfiken
    oktbröllop skrev 2011-03-28 18:23:13 följande:

Hej!

Jag beställde mina vinröda brudskor på Dreambride www.dreambride.se (klicka på webshop). Där finns massor med skor och även färgkartor. Både jag och min tärna var jättenöjda med våra skor.

Se till att beställa i god tid och var nogrann med måtten. Priset var mindre än hälften jämfört med vad det skulle kosta att köpa och färga skor via brudbutik i Stockholm.

Lycka till!!

/J

Hej!

Tack för tipset! Jag blir rädd för en butik som ser så oproffsig ut, men jag får väl lita på dig. ;) Kunde man färga skorna, eller hittade du ett par som var just rätt vinröd?  
  • BlivandeFruW

På Matildas fest kan man knåpa ihop sina skor, man kan välja färg och klackhöjd etc.
    Kika där: www.matildasfest.com

Lycka till!
    /M

• Zelmah

här är ett par i korall... de är lite orange i tonen, det är ju inte riktigt aprikos men närmaste jag har sett iaf..

www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=304384&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

det är nog det enda jag kan komma med så här fram på småtimmarna...

Svar på tråden Skor i aprikos?