• Aasa81

    Vart får man tag på transport (äldre bil) för brudparet i Borås?

    Som rubriken låter. Vart kan man få tag på en snygg gammal bil för brudparet att åka i. Jag har redan kollat BFM.
    Hoppas att det finns någon som kan hjälpa oss:)

  • Svar på tråden Vart får man tag på transport (äldre bil) för brudparet i Borås?
  • Tarzan66

    Du kan ju titta på zatzy.com under studentbilar. Se på närliggande områden för på Älvsborg som jag antar du tillhöt var det tunnsått. Är en bit till dig men det kanske går ordna. När är detta?
    Mvh Tz

  • Humlan66

    Om det är någon cruising i närheten av dig snart . åk på den och fråga ägarna om du ser någon lämplig bil. Annars raggar siter typ.. många som har sånna bilar som kör bröllop för en liten summa

    Lycka till

  • XenaK

    Jag har letat med, hittar inga roliga för vettiga pengar... Inte så sugen på att lägga 4500:- på att åka två mil..


    3 September 2011
  • Aasa81

    Ja. Precis vad jag tycker med! Finns mycket bilar, men att lägga ut 4000-5000 kr för ca 2 timmar känns lite mycket, när det finns så mycket andra ställen att lägga pengar på...

  • Mirjami

    Jag ska på träffarna som hålls utav www.shraboras.se. Almenäs den 14 Maj och Burger King den 18 Juni. Sen är det ju Veteranbilsträffar varje tisdag hela sommaren på stora torget. Vi ska kolla med gubben som har den mintgröna Rolls Roycen om han har tid vår dag. Han tog 2000 för ca 3 timmar! Annars får vi ta limon, den är bokad, men vi letar efter annat ändå och avbokar den om annat finnes.

  • Aasa81
    Mirjami skrev 2011-04-19 10:34:17 följande:
    Jag ska på träffarna som hålls utav www.shraboras.se. Almenäs den 14 Maj och Burger King den 18 Juni. Sen är det ju Veteranbilsträffar varje tisdag hela sommaren på stora torget. Vi ska kolla med gubben som har den mintgröna Rolls Roycen om han har tid vår dag. Han tog 2000 för ca 3 timmar! Annars får vi ta limon, den är bokad, men vi letar efter annat ändå och avbokar den om annat finnes.
    Vem är han med mintgröna Rolls Roycen? Hur får man tag i honom och finns det bilder att se på nätet?
    Rolls Royce är ju bland de vi letar efter:)
Svar på tråden Vart får man tag på transport (äldre bil) för brudparet i Borås?