• IdaPierre

va tycks om de här skorna??

Åh jag har världens problem att hitta skor till min klänning. Jag vill inte ha sådana där "typiska" brudskor. Jag letar efter ett par skor med hög klack ( har turen att min M2B är ganska mycket längre än mej så ja kan ha klackar)
    Nu har ja hittat ett par som ja gillar men jag vill ha era åsikter

Detta är min klänning:

vad tror ni om skorna? Tycker dom är skit snygga men va tror ni om dom till klänningen

Tack för era åsikter :)
  • Svar på tråden va tycks om de här skorna??
  • IdaPierre

Vi gifter oss i september :)

• förlovadflicka

Jag tycker inte alls att de passar till klänningen om jag ska vara ärlig, hade själv velat ha något mycket nättare liksom. Men vem bryr sig om vad jag tycker, om du gillar dem tycker jag du ska ta dem :) 

• IdaPierre
    förlovadflicka skrev 2011-03-22 22:22:05 följande:
    Jag tycker inte alls att de passar till klänningen om jag ska vara ärlig, hade själv velat ha något mycket nättare liksom. Men vem bryr sig om vad jag tycker, om du gillar dem tycker jag du ska ta dem :) 
    aa förstår verkligen vad du menar. shit va de ska vara svårt att hitta ett par skor. Är lite rädd att de ska bli klumpiga lixom men ja tycker de är så snygga...hmmmm aaa måste tänka på de
  • Humlan66

jag håller med föregående talare. Tycker inte heller att det passar till klänningen. Men jag förstår hur du menar, det ÄR svårt att hitta lämpliga skor man kan tänka sig trivas med

• Zelmah

min uppriktiga åsikt är att klänningen och skorna inte passar tillsammans. Klänningen går i romantisk gudinnestil och skorna är väldigt moderna a´la Stureplan om du förstår hur jag menar... Jag hade valt ett par nättare och romantiskare skor som inte har så kraftig platå. Du kan komma undan med en liten platå framtill men då bör resten av skon vara mer finlemmad. (Enligt min åsikt) Men skorna är fina! Men som sagt, inte riktigt till den klänningen utan de passar bättre med en kort coctailklänning eller stuprörsjeans. Men du ska så klart gå efter vad du själv känner.

Men skor är ett dilemma verkligen! Jag har redan dissat 3 par o nu har jag två nya som jag ska hämta ut på posten o sen se vilka som är bäst... hoppas att jag hittar rätt denna gång, det är mkt som ska klaffa....

• Blivande fru Swärdh

Passar inte till klänningen men om du tycker dem är snygga så köp dem ändå och ha till en annan outfit nån annan gång bara. :)
    Jag köpte mina brudskor i New York, hade haft svårt att hitta nåt här. Inte sett nåt lika fint här som dem jag köpte. Kollat ebay?

• Midvinterflicka

Jag tycker inte heller att de passar till klänningen, annars var de fina!

• IdaPierre

Ja jag håller med er faktiskt..har funderat o funderat. Tycker oxå klänningen är lite gudinne aktig o skorna mera party..haha...usch vad det va svårt att hitta ett par skor. fast de här klickar ja nog hem iaf fast inte till mitt bröllop :)

Svar på tråden va tycks om de här skorna??