• tweety

Håruppsåttning hjälp!

Hejsan tjejer!

Skulle behöva lite hjälp med att få tips och ider på hur jag kan sätta upp mitt hår på min speciella dag.

Jag har inte så jättelångt hår lite nedanför axlarna med lugg som jag oftast har som snedlugg.

Skulle vilja ha halvuppsatt så att det hänger fritt bak och ev ett diadem.

snälla hjälp mig var jag kan hitta bilder eller ge någon ide

Har googlat men kommer mest bara avancerade uppsättningar

Ska fixa håret själv 

• Svar på tråden Håruppsåttning hjälp!
  • förlovadflicka

Gå till en frisör ändå för konsultation, vet att det ska vara gratis när det gäller klipp och färg så det kanske det är med uppsättning också. Då kan du få lite tips. Eller fråga frisören nästa gång du klipper dig :) 

• tweety
    förlovadflicka skrev 2011-03-22 08:10:42 följande:
    Gå till en frisör ändå för konsultation, vet att det ska vara gratis när det gäller klipp och färg så det kanske det är med uppsättning också. Då kan du få lite tips. Eller fråga frisören nästa gång du klipper dig :) 
    Hej och tack för ditt svar

ska klippa mig om några veckor kan ju passa på att fråga honom då vad han tycker skulle kunna passa på mig
  • Etheleglin

Frisören är det bästa. Han/hon kan ta hänsyn till exakt din hårkvalité, räkna in vad som kan hjälpas med löshår plus vad som passar din speciella ansiktsform.

• Minuz

goggla på

håruppsättningar

brudfrisyr

mm, och kolla på bilder. finns massor. Där har jag hittat väldigt många fina frisyrer

• Ciccci

Typ nåt sånt här ska jag ha.. :)

Jag kommer ha en halvuppsättning..
    Lockigt och med clip ons.. :D
  • tweety

tack tjejer jättefina bilder

Cicci ungefär en sådan uppsättnig jag vill ha

• A loves A

Här är två av mina favoriter!
  • tweety

A loves A

Tack för de fina bilderna