• lena och niklas

festlokal i karlstad

Hejsan,
    jag behöver hjälp!
    Jag är en karlstads tjej som ska gifta mig sommaren 2012 och undrar om ni vet vart man kan få tag på en festlokal i karlstad.

/lena

• Svar på tråden festlokal i karlstad
  • Fru Pippi

Hej Lena,

har du kollat in Träfotere/Glava hembyggdsgård? Vi gifter oss i sommar och planerar att ha festen där. Finns två lokaler. Den ena heter just Träfotere och rymmer ca 50 pers. Den andra heter Logen och rymmer ca 100 pers. Vi tänkte hyra båda lokalerna och betalar 2500kr för en hel helg. Alltid lite trist inredning i hembyggdsgårdar men vi ska allt piffa till den. Det är ju ett väldigt prisvärt alternativ!

• lena och niklas
    Fru Pippi skrev 2011-03-20 10:53:40 följande:
    Hej Lena,

har du kollat in Träfotere/Glava hembyggdsgård? Vi gifter oss i sommar och planerar att ha festen där. Finns två lokaler. Den ena heter just Träfotere och rymmer ca 50 pers. Den andra heter Logen och rymmer ca 100 pers. Vi tänkte hyra båda lokalerna och betalar 2500kr för en hel helg. Alltid lite trist inredning i hembyggdsgårdar men vi ska allt piffa till den. Det är ju ett väldigt prisvärt alternativ!
    vart ligger den?
  • Fru Pippi

Den ligger vid Hynboholm.

• mahj26

Sundsta Herrgård ska vi vara i. Kostar 3500:- för en helg.

Konfesten har en lokal nere vid hamnen 

• Jejkej

Tälleruds hembyggdsgårt, ligger i ullvsby!!

• Katarina540

Capiscum catering har jättefin festvåning på sommaro Karlstad.

• Bubblare
    Hej Jag känner till en lokal som ligger 1 mil utanför Karlstad. Ring Emma Norén på 054-534732 och få en visning av Almars krog och Almars loft. De har ett underbart loft som är renoverat och klart till nästa sommar. Skynda dig att ringa för det blir snabbt bokat!
Svar på tråden festlokal i karlstad