• Höstbröllop 2011

Vågar jag sjunga denna på vårt bröllop? LYSSNA!

Okej, lite obekvämt att "blotta sej" på detta viset, men jag lägger in en länk på när jag sjunger en bit av "Kärleksvisan". Skulle vilja sjunga en låt för min man under vår vigsel men vet inte om jag vågar! Har sjungit en del för publik när jag var yngre men nu var det längesen, minst 5 år sen tror jag, så jag blir så nervös.

Nu vill jag höra vad ni tycker om min sång, men snälla ni - inga elaka kommentarer, de är så onödigt. Jag har sett på forumet hur folk "bara är ärliga" och hur det sårat TS i olika lägen. För det vill jag ju inte att ni ska ljuga utan skulle hellre föredra att de som tänkt säg något taskigt behöll de för sej själva Flört

Det är förresten inte alls säkert att jag i så fall skulle sjunga just denna sången, den är bara ett exempel. Jag vill också säga det att jag spelat in den sent på kvällen så jag har inte sjungit upp och sjunger heller inte med den styrka jag kommer göra vid ett ev. framträdande (vill inte störa grannarna). Så ha gärna överseende med det.

Så, nog med babbel, here it comes:
    ">

Skäms Tungan ute Be nice...

• Svar på tråden Vågar jag sjunga denna på vårt bröllop? LYSSNA!
  • mani

wooow det var hur fint some helst, jag tycker du ska absolut sjunga han kommer bli så glad och smikrad, det var så vackert och fint, en varning för många tårar bara :)

• Höstbröllop 2011
    mani skrev 2011-03-18 01:18:37 följande:
    wooow det var hur fint some helst, jag tycker du ska absolut sjunga han kommer bli så glad och smikrad, det var så vackert och fint, en varning för många tårar bara :)
    Tycker du det? Vad GLAD jag blir! Tusen tack Skrattande
  • TheD

Lyssnar på Dig just nu :) Låter bra!!! Och det hörs att du har mer styrka i rösten än vad du släpper fram.

Sjung på vid vigseln! Så länge du inte kommer gråta för mycket ;)

• TheD

Jag lyssnade igen Glad

Du har inte funderat på att ställa upp i t.ex. Idol eller anmäla dig till Melodifestivalen? Med rätt låt för dig dvs.

Om jag kunde sjunga 1/3 så bra så vore jag överlycklig!!!

• Höstbröllop 2011
    TheD skrev 2011-03-18 01:45:01 följande:
    Lyssnar på Dig just nu :) Låter bra!!! Och det hörs att du har mer styrka i rösten än vad du släpper fram.

Sjung på vid vigseln! Så länge du inte kommer gråta för mycket ;)
    Flört Tack!

Nej, det är ju det också, att jag ska klara att hålla tårarna tillbaka - är en himla lipsill i vanliga fall och kan knappt tänka på hur det kommer vara då Tungan ute 
  • Höstbröllop 2011
    TheD skrev 2011-03-18 01:50:36 följande:
    Jag lyssnade igen Glad

Du har inte funderat på att ställa upp i t.ex. Idol eller anmäla dig till Melodifestivalen? Med rätt låt för dig dvs.

Om jag kunde sjunga 1/3 så bra så vore jag överlycklig!!!
    Oj! Tusen miljoner tack! Det värmer så in i norden!!!

Jo, jag har tänkt på det men inte vågat ta steget. Idol är inte min grej men Melodifestivalen har jag funderat på allvar över, men jag tror ju aldrig att jag är bra nog...

Tack igen för de fina orden Skrattande
  • TheD
    Höstbröllop 2011 skrev 2011-03-18 01:54:23 följande:
    Oj! Tusen miljoner tack! Det värmer så in i norden!!!

Jo, jag har tänkt på det men inte vågat ta steget. Idol är inte min grej men Melodifestivalen har jag funderat på allvar över, men jag tror ju aldrig att jag är bra nog...

Tack igen för de fina orden Skrattande
    Du är, ursäkta nu, fan så mycket bättre än Sara Varga! Men det handlar också om att jag inte tycker om visor på det sättet ;) Kan nog göra en lista på vilka som du skulle kunna slå, självklart beorende på val av låt haha.

Men kör hårt om du klarar av att sjunga med tårar och känslor som sätter sig i halsen. Nu vet inte jag hur lättpåverkad du är :)
  • vickan1976

Åh, vad fint! Tycker absolut att du ska sjunga!

Svar på tråden Vågar jag sjunga denna på vårt bröllop? LYSSNA!