• Hidalgo

    Hjälp! Gästerna kan inte öppna önskelistan!

    Hjälp!

    En gäst ringde och sa att hon inte kunde hitta länken till önsklistan på bröllopssidan! Jag gick in och kollade, det visade sig att BT har infört ny layout, detta hade jag ingen aning om, de kanske kunde skickat ett meddelande.

    Resultatet är förödande!

    Jag kan välja 8 olika layouter när jag redigerar sidan, men resultatet är hela tiden detsamma!!! (Alt. "BlackWhite) Viss information som jag fyllt i saknas på bröllopssidan (forlovningsdatum tex) men det värsta är att önsklistan finns inte med, någonstans! Vi skickade ut inbjudningarna i helgen, med en information om var gästerna kunde hitta önskelistan, känns inte toppen.

    Jag har mailat supporten, men där står att " de hör av sig inom några dagar". Hade jag vetat vad som skulle hända med Bröllopstorget när jag blev medlem så hade jag nog valt någon annan hemsida. Sedan sidan uppdaterades har den blivit otroligt långsam och hänger sig hela tiden.

    Om någon har förslag som kan hjälpa mig är jag otroligt tacksam!

  • Svar på tråden Hjälp! Gästerna kan inte öppna önskelistan!
  • Hidalgo
    Hej igen! Kan ni kolla om era bröllopssidor är ok? Hade varit bra att veta om supporten svarar.
    Tack!
  • FriPhi

    Jag upptäckte samma sak igår kväll, hade lagt in vår önskelista under "Dikt el text" och nu är den inte med på bröllopssidan, fast den finns fortfarande med när man ska redigera den.
    Märkligt att ingen mailat något om att de skulle ändra hela sidan!

  • stjärna18

    Jag tittade precis på min sida och min önskelista fungerade!

  • Hidalgo

    Min fungerar fortfarande inte. Jag har en separat lista som är kopplad från bröllopssidan. Jag har fortfarande inte hört något från supporten/forumvärd/redaktion. Trist.

Svar på tråden Hjälp! Gästerna kan inte öppna önskelistan!