Vart hittar man bra band? Musikforum på nätet?
Vi letar efter ett bra band som kan spela på vår bröllopsfest men vet inte riktigt vart vi ska börja leta :) Någon som har något bra tips om någon sajt på nätet där man kan annonsera eller liknande?
Vi letar efter ett bra band som kan spela på vår bröllopsfest men vet inte riktigt vart vi ska börja leta :) Någon som har något bra tips om någon sajt på nätet där man kan annonsera eller liknande?
artistbanken.se kanske?
artistbanken finns inte kvar, det finns något nytt som heter artistmarknaden och tyvärr är det många som har lämnst sidan nu för att de inte gillar det nya konceptet.
jag skulle nog hellre börja med att googla och fråga runt för att få bra tips
Festfolk.nu är bra.
var på en fest då dessa spelade, rekommenderas! www.copiator.net
Och ör det runt Stockholm rekommenderar jag det akustiska bandet Rajtan tajtan allstars.
Kan rekommendera www.covering.se och www.bandfinder.se. Där inne var vi när vi leta efter ett band till vårt bröllop.
Justja och www.allt-till-din-fest.se/
Om ni gifter er i Skåne kan jag rekommendera bandet In Stereo, de spelade på en kompis bröllop. Grymt bra.
http://www.instereo.cybersite.nu/
www.starchild.se är ett band som spelar soul och funk i sthlm/uppsala-trakten! Hörde dem på en kompis disputationsfest! Eller, dansade till, ska jag väl säga! Fullt ös!
Använd för guds skull INTE artistmarknaden.se!
Jag la upp en annons på bokabandet.se. Hade 18 svar inom ett och ett halvt dygn.
*puffar lite* :)
Behöver fler tips, ingen som känner till något bra band i Linköpingstrakten?
Doctor Deo & his Soullotions ( www.doctordeo.com ) är förvisso från stockholm, men kan åka långt...